Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

بالا بردن امنیت گاوصندوق

چندین روش برای بالا بردن امنیت گاوصندوق وجود دارد. در این مقاله این روش ها را بررسی می کنیم و به شما آموزش می دهیم که چگونه ایمنی گاو صندوق خود را بالا ببرید.

مهار کردن گاوصندوق

یکی از روش های بالابردن امنیت گاو صندوق روش مهارکردن آن است; در این مقاله قصد داریم چند روش برای بالا بردن امنیت گاو صندوق بیان کنیم; برای این کار سه روش وجود دارد.

  1. جوش دادن گاو صندوق به یک سازه فلزی البته اگر در آن مکانی که گاوصندوق را می خواهیم بگذاریم این امکان وجود داشته باشد.
  2. ازطریق پیچ کردن گاوصندوق به زمین یا به پشت یا به طرفین ، بستگی به آن فضایی که گاو صندوق را می گذاریم دارد. استاندارد تعداد سوراخ ها با توجه به امنیت لازم برای هر گاوصندوق می تواند از 2 تا 24 سوراخ باشد.
  3. می توان یک صفحه به زمین پیچ کنیم و گاوصندوق را بر روی صفحه قرار دهیم و با جوشکاری گاوصندوق را مهار کنیم. لازم به ذکر است که حتی می توان هر 3 مورد را بر روی یک گاو صندوق لحاظ کرد.

سیستم پیامکی هوشیار

از دیگر روش های بالا بردن امنیت گاو صندوق گذاشتن سیستم هوشیار ( پیامکی ) می باشد; سیستمی برقی که اگر برق قطع شود با باتری هایی که داخل آن قرار دارد می تواند فعال شود.

سیستمی که به محض بازشدن درب گاوصندوق ، برای1 تا 5 موبایل، پیامک با این متن «درب باز شد» ارسال می شود. این عمل فقط به محض باز شدن درب می باشد، چه متعارف چه غیر متعارف و این پیامک ازطریق سیم کارتی است که داخل گاوصندوق هوشیار قرار داده می شود.

نصب دوربین مداربسته روی گاوصندوق

اما روش دومی نیز وجود دارد; روش دیگر روشی است که در صندوق دوربین های کوچکی به اندازه دو سانتی متر قرارمی دهند; که به محض باز شدن درب عکس می گیرد; و برای صاحب گاوصندوق همان لحظه ارسال می شود; تا بتواند تشخیص دهد که چه کسی درب را باز کرده است.

نصب دزدگیر و آژیر روی گاوصندوق

نصب آژیر و دزدگیر ایمنی گاو صندوق را بالا می برد. به طوری که تا سارق بخواهد درب را به روش های غیر اصولی مثل ضربه یا برش درب را باز کند آن دزدگیر فعال می شود و شروع به آژیر می کند.

نصب رمز دیجیتال گاوصندوق

نصب رمز دیجیتال مرغوب و باکیفیت و نیز رمز مکانیکی (چرخشی یا گردون) و قفل کلید دار و همچنین رمز اثر انگشتی همگی همزمان بر روی صندوق امنیت آن را خیلی بالا می برد. چون مادامی که شما طرح مهار کردن را انجام دهید سارق گاوصندوق را نمی تواند ببرد و ایمنی درب را نیز خیلی رعایت کرده اید و درب را نیز نمی تواند باز کند.

به طور کل بالا بردن امنیت گاوصندوق شما مخصوصا صندوق های خانگی باید هر چند سال یک بار انجام شود. این کار برای مشتریان آرکا با به روز رسانی صندوق و یا تعویض آن با گاوصندوق نو به راحتی انجام می پذیرد.

آرکا پیشرو در صنعت امنیت همواره از به روزترین و جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا برای ساخت صندوق و درب خزانه استفاده می کند.

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

 

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

۳ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *