مقالات مرتبط

دسته بندی ها

حمل و نقل گاوصندوق ها

حمل و نقل گاوصندوق ها به خصوص گاوصندوق های بزرگ همیشه یکی از دغدغه های دارندگان آن بوده است؛ طبیعی ایست که باید حمل و نقل بارهای بسیار بزرگ و سنگین به کاردان آن سپرد.
از آنجا که گاو صندوق ها جزء بارهای بدحمل و سنگین و خطرآفرین به شمار می آیند که البته این موضوع از روی آگاهی بوده و به علت عدم سرقت و حمل توسط سارقین می باشد بهترین راه جابه جایی سپردن آن به افراد خبره و کاردان است.
مثلا گاو صندوق های خانگی و فروشگاهی که این صندوق ها را با چرخ بار، افراد آموزش دیده خیلی راحت جا به جا می کنند.

خطرات حمل و نقل گاوصندوق ها

حمل گاوصندوق خطرهای بسیاری دارد امکان افتادن روی دست و پا گیر کردن انگشت و یا حتی افتادن آن که غیر از آسیب زدن به پله، سنگ، دیوار و یا کف هست علاوه بر این خطر آسیب جسمی هم دارد.
اما حمل و نقل گاوصندوق های بزرگ کار بسیار سخت تر و خطر ناک تر می باشد. حمل این صندوق ها با جرثقیل انجام می شود و در سطح صاف چندین نفر که مهارت لازم برای جا به جایی را دارند به کمک هم صندوق را در محل خود می گذارند.
این افراد با هم هماهنگ هستند و اگر کسی از این میان کار خود را درست انجام ندهد خطر زیادی خودش و افراد دیگر را تهدید می کند.
معمولا شرکت های به نام در مجموعه خود از این افراد خبره و کاردان استفاده می کنند. تا خطر جابه جایی را برای مشتری های خود به صفر برسانند.
وزن بعضی از این صندوق ها به چند تن هم می رسد و جا به جایی آن ها کار هر کسی نیست.
گاوصندوق های آسانسوری و ویترینی طلا فروشان و صندوق های بزرگ موسسات بانکی و درب های خزانه جزء این صندوق ها می باشد که حتما باید از افراد متخصص کمک بگیرم .
گاوصندوق آرکا حامی مشتریان
جابه جایی صندوقهای خود را به ما بسپارید و خود در آرامش باشید.
نویسنده : خانم منفرد مسئول فروش آرکا

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق روز پدر

بهترین کادو روز پدر

معرفی بهترین کادو برای روز پدر گروه صنعتی آرکا، ضمن تبریک روز پدر و ولادت امام علی (ع) تخفیف ویژه ای را برای عزیزانی که

ادامه مطلب »

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *