Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

آرامش کامل در کنار گاو صندوق

آرامش کامل در کنار گاو صندوق

آیا همیشه به این فکر می کنید که چگونه از اشیاء و مدارک گران بهای خود محافظت کنید; همه به این فکر می کنیم که اشیاء قیمتی و با ارزش خود را چگونه نگه داری کنیم; و به آرامش خاطر بیشتری برسیم; یکی از گزینه های مناسب برای امنیت و آرامش کامل استفاده از گاوصندوق می باشد; زیرا مهم ترین اسناد و اشیا زندگی ما در گاوصندوق در امانند; حتی اگر ما کنار آنها نباشیم; بنابراین می توان گفت آرامش کامل در کنار گاو صندوق مهیاست.

جابجایی گاوصندوق

بسیار شنیده ایم که سارقین چون نتوانسته اند درب گاوصندوق را باز کنند، خود گاو صندوق را چون وزن کمی داشته از محل خارج کرده اند. و در جای امنی با وسایل و خیال راحت درب آن را باز نمودند. و محتویات داخل گاوصندوق را به سرقت برده اند. پس نتیجه می گیریم برای انتخاب یک گاو صندوق، باید ایمنی درب آن را در نظر داشته باشیم که به راحتی باز نشود و وزن گاوصندوق آنقدر بالا باشد که به راحتی حمل نشود.

اگر برای انتخاب یک گاوصندوق با وزن بالا دغدغه حمل آن را دارید، بهتر است بدانید که معمولا برندهای معتبر این مسئله را حل کرده اند. شما کافیست با آن شرکت تماس بگیرید تا در اسرع  وقت از طرف شرکت نیروهایی بفرستند که از هر نظر در کار خود با تجربه هستند و شما با آرامش کامل نظاره گر جابه جایی گاوصندوق خود خواهید بود.

علاوه بر موارد ذکر شده حتما کیفیت گاوصندوق باید در نظر گرفته شود. صندوق ها با توجه به ایمنی آنها می توانند مجهز به سیستم ضدسرقت باشند، که در موقع سرقت احتمالی مانع بسیار مقاومی بوده و سارقین معمولا برای باز کردن این صندوق ها ناموفق بوده اند.
یکی دیگر از مواردی که باید در نظر بگیریم موقع انتخاب گاوصندوق نسوز بودن آن است که بسیار قابل توجه می باشد. بتن به کار رفته در تولید گاوصندوق، باعث نسوز بودن و مقاومت بالای آن در برابر حرارت می شود که برای محافظت محتویات داخل گاوصندوق بسیار با اهمیت می باشد.

آرامش کامل را با آرکا تجربه کنید

نگارنده: خانم منفرد مدیر فروش آرکا

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

 

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *