Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

ارسال صندوق اسانسوری طلافروشی

ارسال یک دستگاه صندوق اسانسوری طلافروشی در شهر مشهد مقدس انجام گردید. خریدار این گاو صندوق یکی از جواهر فروشان خیابان امام خمینی ( ره ) شهر مشهد بود.

مدل سفارش داده شده توسط این مشتری، صندوق اسانسوری MZ نسوز بوده و مجهز به رمز دیجیتال درجه 1 می باشد.

یک گاو صندوق بسیار با کیفیت و مناسب برای طلا فروشی ها که ضد سرقت بوده و از امنیت بالایی برخوردار است. در عین حال زیبایی منحصر به فرد آن کمک زیادی به جلب نظر مشتری ها دارد.

صندوق اسانسوری طلافروشی ارکا

همین خاصیت است که باعث می شود تا صندوق اسانسورری طلافروشی سبب افزایش مشتری و فروش مغازه زرگری می شود به طوری که به تجربه ثابت شده است که می تواند در کمتر از یک سال هزینه خود را برای صاحب مغازه تامین کند.

ایشان با مراجعه حضوری به یکی از دفاتر فروش سطح شهر مشهد توانستند با بهره گیری از مشاوره های رایگان به صورت حضوری و کسب آگاهی بیشتر، برای مغازه خود این گاو صندوق را انتخاب و خریداری نمودند.

شما نیز می توانید از طرح مشاوره رایگان آرکا استفاده کنید. نه فقط به صورت حضوری بلکه فقط کافیست تماس بگیرید و قبل از خرید با مشاوران ارکا صحبت کنید و اطلاعات خود را بیشتر و بیشتر کنید.

حتی اگر جواهر فروش هستید و به دنبال صندوق اسانسوری طلافروشی هستید هم می توانید از طریق تلفن مشاوره های لازم را بگیرید. عکس های مغازه و ویترین خود را فرستاده و نظر کارشناسی بگیرید. حتی در صورت نیاز تکنسین های آرکا به صورت حضوری از محل نصب گاو صندوق اسانسوری شما بازدید خواهند کرد. 

علاوه بر این در 24 ساعت شبانه روز می توانید با استفاده از گفت و گوی آنلاین در سایت آرکا به طور مستقیم و هم زمان و در کوتاه ترین فاصله زمانی با کارشناسان پاسخگوی ارکا ارتباط برقرا کنید و سوالات خود را از طریق سایت بپرسید.

چنانچه مایل به خرید اینترنتی از سایت باشید گزینه گفتگوی آنلاین بسیار مناسب می باشد. ضمن این که می توانید با خرید اینترنتی از 4% تخفیف ویژه در لحظه سفارش دادن گاو صندوق بهره مند گردید.

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق روز پدر

بهترین کادو روز پدر

معرفی بهترین کادو برای روز پدر گروه صنعتی آرکا، ضمن تبریک روز پدر و ولادت امام علی (ع) تخفیف ویژه ای را برای عزیزانی که

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *