Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

حمل گاوصندوق آرکا

هنگام خرید گاوصندوق یکی از مواردی که ذهن شما را به خود مشغول می سازد حمل گاوصندوق می باشد; به هیچ وجه نگران این موضوع نباشید; این موضوع ساده تر از آن چه که فکر می کنید قابل حل است; نحوه جابجایی گاوصندوق اصول و فنونی دارد; بنابراین اصلا کار شما نیست و باید حمل و نقل گاوصندوق را به نصاب های آن بسپارید.

در صورتی که گاوصندوق هتلی داشته باشید که مشکلی در جا به جا کردن آن ندارید. زیرا وزن صندوق های هتلی معمولا در حدود 12 تا 16 کیلوگرم می باشد. اما در مورد گاوصندوق خانگی شرایط فرق می کند. در این شرایط بهترین کار این است که از کارخانه ای که از آن گاوصندوق خریداری کرده اید تماس بگیرید. آن ها به خوبی از عهد این کار بر می آیند. زیرا روزی چندین مورد فروش و نصب گاوصندوق در مکان های متفاوت دارند. به همین دلیل با تجربه هستند.

روش حمل گاوصندوق

بعضی از مدل های گاوصندوق های خانگی وزنی حدود 200 کیلو دارند; پس در اسباب کشی و نقل مکان به مشکل خواهید خورد; چه برسد به این که گاوصندوق اسلحه، اداری، فروشگاهی و… داشته باشید که ابعاد و وزن بیشتری دارند.

برای حمل گاو صندوق خانگی یا گاو صندوق هایی که وزن کمتر از 120 کیلو دارند  یک نفر فرد با تجربه کافیست. تنها ابزار نصاب گاوصندوق یک چرخ حمل گاو صندوق است. این چرخ شامل 6 چرخ در دو طرف خود است که به راحتی می تواند از پله ها بالا برود. ضمن این که فشار وزن گاوصندوق روی حمل کننده به حداقل می رسد. برای وزن های بالاتر از 120 کیلو  نیازمند دو نفر نیرو و یک چرخ حمل گاو صندوق خواهید بود.

چرخ حمل گاوصندوق یا جرثقیل

با چرخ دستی حمل گاو صندوق حتی می توان گاوصندوق هایی تا وزن حدود 500 کیلوگرم را هم از پله ها و طبقات جابجا کرد. فقط کافیست 4 یا 5 نفر در کنار آن باشند. اما برای گاوصندوق های بسیار سنگین مثل گاوصندوق های بانکی و درب خزانه که ابعاد بزرگی هم دارند حتما جرثقیل لازم است.

بنابراین اگر زمان خریداری گاوصندوق به شما توصیه می شود گاو صندوق سنگین انتخاب کنید، هرگز نگران جابجایی های بعد آن نباشید. چرا که یقینا وزن بالای صندوق به ضدسرقت بودن آن کمک می کند. زیرا سارق هم نمی تواند به راحتی آن را حمل و سرقت کند.

برای حمل گاو صندوق در مشهد حتما با شرکت صندوق نسوز آرکا تماس بگیرید; تا نیروهای زبده این کار از کارخانه برای شما اعزام شوند; در حمل گاوصندوق در تهران هم اصلا نگران نباشید; هم در تهران و هم در سایر شهرهای کشور دفاتر نمایندگی گاوصندوق آرکا به راحتی این کار را برای شما انجام می دهند.

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *