Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

رمز مکانیکی گاوصندوق

آیا می دانید رمز مکانیکی گاوصندوق ها از چه چیزی تشکیل شده است ؟ رمزهای مکانیکی متشکل از اجزایی مانند گردان، صفحه مدرج و موتور می باشد. رمز گاوصندوق ها در ابتدا به صورت پیش فرض صفر می باشد که از امنیت بالایی برخوردار نیست و بهتر  است مالک سریعا جهت آموزش تغییر رمز مکانیکی خود اقدام کرده و آن را بر روی گاوصندوق خود اعمال نماید.

بسته به این که شاخص مورب واقع بر صفحه مدرج، سمت راست خط عمود واقع شده باشد یا سمت چپ آن، نحوه تغییر رمز و بازگشایی متفاوت است. عموما رمزهایی که جدیدا در بازار عرضه می شود چپ گرد هستند یعنی این که شاخص مورب سمت چپ خط عمودی واقع شده است. لذا برای بازگشایی و یا حتی تغییر رمز گردش اولیه به سمت چپ خواهد بود.

رمز سارجنت گاوصندوق چیست؟

این رمز از نوع مکانیکی ( چرخشی ) گاوصندوق می باشد و محصول کشور آمریکا است; و بهترین رمز در مدل های رمز مکانیکی گاوصندوق هست; زیرا شاخص هایی هستند که این نوع رمزگاوصندوق را متفاوت کرده اند; این شاخص ها عبارتند از کیفیت بالای قطعات قفل که شامل سه عدد صفحه بسیار با کیفیت است که روی هر عددی که تنظیم شود باید به صورت خیلی دقیق رمز را وارد کنید تا قفل گاوصندوق بازشود و از حساسیت بسیار بالای برخوردار می باشد و آچار آلن رمز مخصوص خود آن رمز می باشد و با دیگر مدل های مشابه  متفاوت است. و سارقین و حتی قفل و کلید سازهای گاوصندوق نمی توانند بدون داشتن رمز مورد نظر گاوصندوق را باز کنند و حتی با گوشی و دیگر ابزار هم نمی توان به  عدد مورد نظر رسید.

بنابراین باید هنگام تغییر رمز گاوصندوق از اعدادی غیر متعارف واعدادی که هیچ وقت از یاد نمی برید استفاده شود; چون اگر رمز را فراموش کنید برای باز کردن گاوصندوق خود به مشکل وچالش فراوان می خورید; به طوری که برای باز کردن درب گاوصندوق باید گاوصندوق مورد نظر به کارخانه برده شود و از طرق دیگری برای باز کردن آن استفاده شود.

کاربرد رمز سارجنت

کاربرد رمز سارجنت به دلیل قیمت بسیار بالای آن در مقایسه با مدل های مشابه بیشتر در گاوصندوق های آسانسوری طلا فروشی و کارگاه های طلا سازی بانک ها و صرافی ها می باشد; این رمز برای گاوصندوق هایی که تمایل دارند از مدل های مکانیکی استفاده کنند بی نظیر است; و توصیه برند آرکا برای گاوصندوق های شما علاوه بر رمز دیجیتال کره این رمز مکانیکی نیز می باشد; چون در امنیت کم نظیر است; و می توان آن را با کیفیت ترین نوع رمز مکانیکی گاوصندوق در حال حاضر دانست.

آرامش کامل را با آرکا تجربه کنید

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

 

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

یک پاسخ

  1. این رمز های مکانیکی جدید که ایرانی هستند کیفیتشون چجوریه؟
    کلا برای گاوصندوق اداری رمز مکانیکی بهتره یا رمز دیجیتال؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *