Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

مجهز کردن گاوصندوق

برای مجهز کردن گاوصندوق چندین روش وجود دارد. با توجه به نوع گاوصندوقی که خرید می کنید از این روش ها می توانید استفاده کنید. هرچه گاوصندوق کوچک ، سبک ، غیر ایمن ، قدیمی تر و ارزانتری داشته باشید بیشتر به این روش ها نیاز پیدا می کنید. چرا که گاوصندوق وظیفه خطیر حفاظت از مهمترین اشیا زندگی شما را بر عهده دارد. بنابراین داشتن گاوصندوق غیر ایمن خطرناک تر از نداشتن گاوصندوق است.

روش های مجهز کردن گاوصندوق

  • ثابت کردن گاوصندوق
  • استفاده از دوربین مخفی
  • سیستم ضدسرقت 
  • سیستم هوشیار
  • ارتقا رمز گاوصندوق

ثابت کردن گاوصندوق

می توان گاوصندوق را به یک سازه فلزی جوش داد. یا آن را به زمین یا مکانی که قرار است گذاشته شود پیچ کرد. روش های مختلفی برای این کار وجود دارد. برای اطلاع از این روش ها می توانید اینجا کلیک نمایید. این روش برای گاوصندوق های هتلی ، گاوصندوق های کتابی و گاوصندوق های خانگی کوچک بسیار مفید است. در واقع برای تامین امنیت آنها الزامی به نظر می رسد. 

استفاده از دوربین مخفی

می توان از دوربین مخفی هم در گاوصندوق ها استفاده کرد. به این ترتیب که دوربینی کوچک در داخل صندوق کار گذاشته شود و به محض باز شدن درب گاوصندوق این دوربین عکس گرفته و ارسال کند. این سیستم در دستگاه های خود پرداز ( عابر بانک ) موجود است. اما شما عموما متوجه دوربین داخل دستگاه هایی عابر بانک نشده اید.

سیستم ضدسرقت گاوصندوق آرکا

این سیستم بسیار کارآمد است. عملکرد فوق العاده آن امنیت گاوصندوق را تا حد زیادی تضمین می کند. اگر کسی بخواهد به روش غیر معمول درب گاوصندوق را باز کند سیستم ضدسرقت عمل می کند. چون داخل صندوق کار گذاشته شده دسترسی به آن برای از کار انداختنش غیر ممکن است. با داشتن این ویژگی شما صاحب یک گاوصندوق ضدسرقت هستید. می توان با نصب آژیر یا دزدگیر این سیستم را تکمیل تر هم کرد. تا سارقین حسابی غافلگیر شوند. برای گاوصندوق های اداری و شرکتی و حتی خانگی این سیستم اکیدا توصیه می شود.

سیستم هوشیار

سیستم هوشیار یا سیستم هوشمند ( پیامکی ) یک سیستم برقی است; هرگاه درب گاوصندوق باز شود این سیستم به صاحب دستگاه با پیامک اطلاع می دهد. به چنین گاوصندوقی گاوصندوق هوشیار آرکا یا گاوصندوق هوشمند آرکا می گویند. نکته جالب این است که اگر برق آن قطع شود از کار نمی افتد.

ارتقا رمز گاوصندوق

اگر سارق نتواند گاوصندوق را حمل کند سراغ باز کردن درب آن می رود; استفاده از رمز اثر انگشتی ، رمز دیجیتال کره ای و یا رمز های مکانیکی مرغوب می تواند مانع باز شدن درب صندوق شود. زیرا هر کدام به اندازه توانمندی خود ایمنی درب را بالا می برند. گاوصندوق های آرکا مدل MZ دارای یراق آلات و دستگیره های با کیفیت تری هستند.

درب این مدل گاوصندوق ها از چهار جهت مهار می شود; یعنی زبانه ها از چهار جهت داخل حفره های بتنی می روند; جنس این زبانه ها از فولاد تو پر می باشد; در واقع بهترین مدل گاوصندوق نسوز آرکا مدل MZ می باشد. از این رو این مدل در صورت داشتن رمز مرغوب و مناسب روی درب خود گزینه توصیه شده ای برای شما مشتریان محترم است. پیشنهاد ما این است که حتما پیش از خرید گاوصندوق به صورت حضوری یا حتی با تماس تلفنی از قابلیت مشاوره رایگان آرکا استفاده کنید.

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *