Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

گاوصندوق آرکا در ششمین همایش نشان تجاری

گاوصندوق آرکا در ششمین همایش نشان تجاری

ششمین همایش نشان تجاری ( برندینگ ) روز چهارشنبه 24 مرداد در مشهد مقدس برگزار گردید; این همایش در برج ساپکوی مشهد برگزار شد; در این گردهمایی مهمانان ویژه و صاحب نامی حضور داشتند; اکثر برندهای معروف تولیدی داخلی استان خراسان رضوی در این سمینار حضور داشتند; شرکت تولیدی گاوصندوق آرکا یکی از میهمانان بود; مدیریت محترم صندوق نسوز آرکا به نمایندگی از تمام مجموعه در این نشست در کنار سایر دلسوزان تولید ملی حضور داشتند.

در این همایش انجمن صنایع خراسان رضوی در اقدامی زیبا، از برندهای برتر استان تقدیر به عمل آورد; هدف از این سمینار ایجاد رقابت، محک زدن تولیدات ملی، ارائه آموزش های نوین و انتقال یافته های ملی و بین المللی و… بود. آقای اثنی عشری به عنوان نایب رئیس انجمن مدیران صنایع استان خراسان رضوی در حاشیه این نشست اعلام کرد: “در همایش برندینگ به دنبال ایجاد رقابت بین واحد‌های برند تولیدی هستیم; تا در بحث اشتغال زایی و تولید ملی گامی برداشته باشیم.”

محورهای مورد بحث ششمین همایش برندینگ

در این همایش اساتید حوزه تجارت و تولید به بیان مطالبی در زمینه برندینگ پرداختند; این دوره همایش برندینگ حول محورهای خاصی برگزار شد; مدل های موفق کسب و کار و افزایش رتبه برند، مدیریت فکر و نقش آن در بهبود عملکرد و توسعه برند، رازهای موفقیت برندهای بزرگ و…از جمله محورهای این کارگاه به حساب می آمد.

یقینا حضور گاوصندوق آرکا در همایش های بزرگ نشان دهنده میزان ارزش گذاری تولید با کیفیت و اصل احترام به مشتری توسط این شرکت است. کما این که با توجه به ماهیت و نوع محصول تولیدی، اهدافی همچون ارتقای امنیت و آرامش کامل جامعه، کاهش ضریب آسیب پذیری اسناد و مدارک و اشیا‌ء گران بها و نیز صرفه جویی در زمان و هزینه را می توان از مهم ترین اهداف آرکا نام برد.

در کنار این، آرمان های بالاتری از جمله رعایت حقوق شهروندی و حفظ جایگاه مشتریان نیز در مرام نامه این شرکت تعریف گردیده است. از دیگر اهداف سازمانی باید به تولید برند ایرانی، کارآفرینی و اشتغال و حضور در چرخه اقتصاد ملی و نیز گسترش صادرات و توفیقات بین المللی اشاره کرد.

آرامش کامل را با آرکا تجربه کنید

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق روز پدر

بهترین کادو روز پدر

معرفی بهترین کادو برای روز پدر گروه صنعتی آرکا، ضمن تبریک روز پدر و ولادت امام علی (ع) تخفیف ویژه ای را برای عزیزانی که

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *