Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

گاوصندوق هدیه مناسب برای خانم ها

گاوصندوق هدیه مناسب برای خانم ها

به خانم ها گاوصندوق هدیه بدهید: دغدغه جلوگیری از سرقت و حفاظت از اموال خانه باعث نگرانی فراوان برای بانوان می شود. گاها دیده شده که از منزل حتی برای خرید بیرون نمی روند. با این استدلال که از اموال با ارزش خانواده نگه داری کنند و خانه را تنها نگذارند تا دزد نیاید. از این رو وجود یک گاوصندوق سبب ایجاد آرامش کامل ذهنی برای خانم خانه خواهد شد.

علاوه بر تامین امنیت می توانید از گاو صندوق جهت زیبایی منزل هم استفاده کنید; گاوصندوق های خانگی زیبا با طراحی های به روز و رنگ های خاص مثل زرد ، آبی ، سبز ، قرمز ، فیلی… و حتی صندوق های دو رنگ جای خود را در چیدمان منازل باز کرده اند. به همین دلیل گاو صندوق هدیه ای عالی برای همسرتان محسوب شود. گروه تولیدی گاو صندوق آرکا نیز انواع گاوصندوق خانگی در ابعاد و رنگ ها متنوع با طراحی های مناسب دکوراسیون را تولید می کند.

گاوصندوق های خانگی آرکا بیش از سایر محصولات مورد استقبال شما مشتریان گرامی قرار گرفته است. مدل های زیر جزو نمونه گاوصندوق های پر فروش آرکا جهت استفاده در منازل می باشد. صرفا کافیست تماس بگیرید و پیش از خرید از مشاوره های رایگان آرکا نهایت استفاده را ببرید. همچنین با مراجعه به لیست قیمت گاوصندوق های آرکا می توانید انواع محصولات آرکا را با هم مقایسه کنید.

هر کدام از این مدل ها قابلیت نصب انواع رمزها و به روز رسانی شدن را دارند. یک گاوصندوق بسیار عالی که برای منازل مناسب باشد باید از نظر ایمنی مجهز به انواع رمز و سیستم های بازدارنده باشد. سنگینی وزن مناسبی داشته باشد. نسوز و ضد آب باشد و قابلیت افزودن آپشن های سفارشی مشتری را داشته باشد.

در نتیجه یکی از لوکس ترین و بهترین کادوهای روز زن، هدیه تولد، سالگرد ازدواج و… برای بانوان گاوصندوق می باشد.

نگارنده: منفرد مدیر فروش آرکا

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *