Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

گاوصندوق دست دوم آرکا

گاوصندوق دست دوم

اگر برای خرید گاوصندوق نمی خواهید به هر دلیلی هزینه زیادی پرداخت کنید گاوصندوق دست دوم با کیفیت با برند معتبر خریداری کنید. از آنجا که امنیت گاوصندوق بسیار پر اهمیت است پس گاو صندوق را با سیستم های باز دارنده مقاوم کرده و ارتقاء ایمنی آن را بالا ببرید. این کار باعث می شود که گاوصندوق فوق ایمن و عالی را تهیه کنید. اگر صندوقی با وزن نسبتا کم خریداری کردید بهتر است با متخصصین فنی صندوق نسوز آرکا مشورت کنید. و آن را با کمک نیروهای زبده خدمات این شرکت به طوری کامل ثابت کرده تا دیگر کسی نتواند گاو صندوق شما را به راحتی از منزل یا محل کارتان خارج کند.

قیمت گاوصندوق دست دوم ارزان است. به همین دلیل خانواده هایی هستند که هنگام خرید گاوصندوق به خاطر مسائل مالی، شرایط مکانی و آگاه نبودن از ایمنی و فضا و یا موارد دیگر گاوصندوق های کوچک خریداری می کنند. این خانواده ها بعد از مدتی به خاطر پیشرفت کاری و بیشتر شدن مدارک به گاو صندوق بزرگ تر نیاز پیدا می کنند و در صدد بر می آیند که ایمنی و فضای گاو صندوق خود را ارتقاء دهند. در نتیجه صندوق قدیمی را با گاو صندوق جدید بزرگ تر و ایمن تر معاوضه می کنند. این اتفاق متداولی است. چرا که گاو صندوق هم مثل دیگر محصولات از نظر ایمنی به روز رسانی می شود و با تجهیز سیستم های به روز ایمنی آن ارتقاء می یابد.

تعویض گاوصندوق دست دوم با جدید

شرکت صندوق نسوز آرکا با بیش از بیست سال سابقه درخشان در عرصه تولید گاوصندوق ، اقدام به بروز رسانی گاوصندوق مشتریان گرامی می نماید. در این طرح با عنوان طرح تعویض گاوصندوق قدیمی با نو شما می توانید گاوصندوق دست دوم خود را تحویل داده و ما به التفاوت آن را با گاوصندوق نو پرداخت کنید. در این شرایط با هزینه به مراتب کمتر می توانید صاحب یک گاوصندوق مدرن و دلخواه شوید. همچنین تعویض قطعات و بهبود امکانات صندوق های قدیمی شما به راحتی امکان پذیر است. برای آشنایی بیشتر از این طرح حتما با مشاوران شرکت گاوصندوق آرکا تماس بگیرید.

توصیه ما این است که هر چه گاوصندوق با کیفیت تر باشد به نفع شماست; بنابراین خرید گاوصندوق نو گزینه بهتری است; با وجود این، برای تهیه گاوصندوق دست دوم هم یهتر است از برندها خرید کنید; چون با اطمینان از کیفیت و ضخامت ورق، تمام آپشن ها بر روی این محصولات نصب می شود; در صورتی که اگر گاو صندوق ضعیف باشد امکان نصب هر آپشن باز دارنده ای را ندارد; در نتیجه امکان سرقت بسیار بالا می رود; به همین دلیل است که نداشتن گاوصندوق بهتر از داشتن گاوصندوق ضعیف و غیر ایمن است.

آرامش کامل را با آرکا تجربه کنید

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *