Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

گاوصندوق محل کار

بهترین گاوصندوق محل کار

گاوصندوقی که برای محل کار مناسب باشد بسته به نوع استفاده و نیاز مشتری فرق می کند. بعضی از مشاغل برای نگه داری پول و اشیاء قیمتی گاوصندوق می خواهند و بعضی دیگر برای محافظت از مدارک مهم و اسناد و در مکان هایی مثل کار گاه ها و کارخانه ها برای نگه داری ابزار و وسایل گران قیمت از گاو صندوق استفاده می کنند.

بنابراین می توان گفت هر شغلی نیازمند گاوصندوق می باشد. به طور کل وظیفه تامین امنیت مهم ترین دارایی های زندگی شما بر عهده این جعبه مستحکم  است. گاوصندوق محل کار شما هم مسئولیت محافظت از مهم ترین مدارک و اوراق و اسناد محل کار شما را بر عهده دارد.

اگر کارمند باشید و در اداره ، شرکت یا موسسه ای مشغول به کار باشید به خوبی وجود گاوصندوق های بایگانی و گاوصندوق های اداری را درک می کنید. اسناد و مدارک محرمانه شرکت ، دسته چک ، وجوه نقد و قراردادهای مهم شرکت فقط در گاوصندوق اداری ضد سرقت است که امنیت کامل دارند.

مکان های نظامی نیز نیاز مبرمی به گاوصند,ق دارند. شکل دیگری از گاوصندوق که مخصوص نگه داری انواع اسلحه می باشد صندوق نگهداری اسلحه یا جا اسلحه ای است. با توجه به تنوع فراوان ابعاد تفنگ ها این گاوصندوق اسلحه هم طراحی های بسیار متنوعی دارند. از این رو بهترین گزینه برای اسلحه خانه ها و پاسگاه ها و مراکز نظامی هستند.

پرفروش ترین گاوصندوق ها

از پر فروش ترین مدل های گاوصندوق می توان به صندوق های هتلی اشاره کرد. زیرا در هتل ها و مسافرخانه ها این صندوق کاربرد فراوانی دارد.

نگهداری از مدارک شخصی مسافرین مسئولیت سنگینی است که بر عهده هتل داران است; ضمن این که در نبود مسافرین در هتل حفظ امنیت وسایل شخصی آنان از جمله لپ تاپ و تبلت و وجوه نقد می تواند امتیاز بسیار تاثیر گذاری بر رضایت مشتری و رتبه هتل داشته باشد. رعایت این مسائل بدون استفاده از گاوصندوق مخصوص هتل ها کاری سخت و در حد محال به نظر می رسد.

اگر طلا فروش یا جواهر فروش هستید گاوصندوق های ویترینی و زیر ویترینی مناسب شغل شماست; اما گزینه بهتر که مختص طلافروشان طراحی شده است گاوصندوق آسانسوری می باشد. به همین دلیل از پر مخاطب ترین و پر فروش ترین نوع گاوصندوق به شمار می رود. تفاوت میان صندوق آسانسوری و صندوق ویترینی بیانگر این موضوع است.

صندوق نسوز آرکا بیش از بیست سال سابقه تولید انواع گاوصندوق را دارد; برای تمامی مشاغل گاوصندوق های مخصوص و طراحی شده توسط مهندسان و طراحان آرکا در چندین مدل ساخته می شود.

توصیه و پیشنهاد ما این است که قبل از خرید گاوصندوق محل کار خود حتما از مشاوره رایگان آرکا استفاده کنید. فقط کافیست تماس بگیرید یا به دفاتر فروش سطح شهر یا حتی محل کارخانه مراجعه حضوری داشته باشید تا آگاهانه ترین انتخاب را برای گاوصندوق محل کار خود داشته باشید.

در اینجا چند نمونه از گاوصندوق های آرکا برای مشاغل گوناگون را معرفی می نماییم.

نگارنده: منفرد مدیر فروش آرکا

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *