Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

گاو صندوق اسلحه آرکا

تمام کسانی که جواز داشتن اسلحه را دارند دغدغه نگه داری آن را هم دارند . اسلحه وسیله ای نیست که در کمد یا گوشه ای از خانه آن را مخفی کرد.

دارندگان اسلحه در حقیقت در قبال آن مسئولیت و تعهد دارند  و هر شکاری و یا اتفاقی با آن اسلحه رخ دهد این صاحب اسلحه هست که باید پاسخگو باشد . در نتیجه حفاظت از اسلحه جهت جلوگیری از هرگونه اتفاق ضروری می باشد.  همین امر سبب می شود هنگام تهیه اسلحه  و یا حتی قبل از آن اقدام به خرید گاو صندوق اسلحه و یا تهیه صندوق نگهداری اسلحه مطمئن نمایند.

صندوق اسلحه آرکا

خوشبختانه شرکت صندوق نسوز آرکا این معضل را حل کرده است; گاوصندوق آرکا با بیش از بیست سال سابقه درخشان با تولید انواع گاو صندوق اسلحه به هموطنان خود این اطمینان خاطر را هدیه داده است. فرقی نمی کند که این صندوق را برای چه مکانی نیاز دارید فقط کافیست تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان آرکا بهره ببرید. این محصولات آرکا ابعاد متنوعی دارند. پیش از خرید باید ابعاد اسلحه خود را به کارشناسان فروش صندوق نسوز آرکا اعلام بفرمایید. تا طبق اطلاعات شما بهترین محصول معرفی گردد.

گاوصندوق اسلحه سفارشی آرکا

به طور کلی اسلحه ها هم اندازه های متفاوتی دارند; اسلحه شکاری، کلت کمری، و … متفاوتی را نیاز دارند; البته مکان های خاص و اداره جاتی مثل محیط بانی و یا پاسگاه ها موظفند تعداد زیادی اسلحه همراه خود داشته باشند. در نتیجه به گاو صندوق های بزرگ تر و مجهز تر نیاز دارند . برای کلت کمری اغلب گاو صندوق سفارش داده می شود. این گاوصندوق جای مخفی و مخصوص اسلحه بر روی آن تعبیه می شود. به طوری که به ظاهر حتی با وجود باز بودن درب گاوصندوق اسلحه شما دیده نمی شود.

نویسنده: منفرد مدیر فروش و بازرگانی شرکت آرکا

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *