Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

گاو صندوق نسوز آرکا در نمایشگاه بیرجند

حضور گاو صندوق نسوز آرکا در نمایشگاه فروش اقساطی بیرجند

گاو صندوق نسوز آرکا بیش از 20 سال است که در صنعت تولید انواع گاو صندوق فعالیت می کند; تولید انواع گاوصندوق خانگی ، هتلی، اداری، فروشگاهی، بانکی، ویترینی و زیرویترینی، درب خزانه و گاوصندوق آسانسوری ویژه طلافروشی ها از جمله فعالیت های درخشان بیست سال گذشته شرکت آرکا می باشد. برند آرکا به مفهوم آرامش کامل برای غالب مردم آشناست.  این به دلیل پیشینه درخشان از نظر کیفیت گاوصندوق تولیدی، خدمات پس از فروش عالی و مادام العمر و موارد ابتکاری و جذاب گوناگون دیگر است. از جمله مواردی که مردم و شرکت آرکا را کنار هم قرار داده و نزدیک تر از قبل می کند، نمایشگاه هاست.

رسالت گاو صندوق نسوز آرکا

گاو صندوق نسوز آرکا حضور در نمایشگاه های بین المللی و داخلی را رسالت خود می داند; چرا که نزدیک شدن به مردم و تامین امنیت و آرامش کامل آنها هدف مجموعه آرکاست; از این رو شرکت صندوق نسوز آرکا همواره یکی از شرکت کنندگان مطرح و ثابت در دوره های مختلف نمایشگاه های مشهد و سایر شهرهای کشور است. نمایشگاه هایی مانند لوازم صنعتی، ساختمانی، فروش اقساطی، طلا و جواهر و…
حضور سبز گاو صندوق نسوز آرکا در چهارمین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا نمونه ای از این دست است; این نمایشگاه از تاریخ 29 مرداد تا 2 شهریور 97 در شهر کهن و تاریخی بیرجند برگزار می گردد; استقبال مردم خونگرم خراسان جنوبی از غرفه آرکا مثل همیشه بی نظیر بوده است; و امسال رنگ و بوی بهتری نیز داشته و فراتر از انتظار به نظر می رسد. به همین دلیل مدیریت گاوصندوق آرکا تمهیدات و طرح های ویژه ای برای مشتریان بیرجندی و بازدید کننده از نمایشگاه در نظر گرفته اند. تا ارتباط گرم مردم خراسان جنوبی با مجموعه آرکا از قبل هم عمیق تر و گرم تر شود.
غرفه محصولات گاوصندوق آرکا توسط 3 تن از مدیران فروش با تجربه آرکا اداره می شود; بنابراین بهترین فرصت برای بازدید کنندگان است تا بتوانند از مشاوره های رایگان مشاوران با تجربه آرکا برای خرید گاوصندوق نهایت استفاده را ببرند. ضمن این که از تخفیفات و طرح های توجیهی و قیمت های پایین تر محصولات هم می توانند بهره مند شوند.
 

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق روز پدر

بهترین کادو روز پدر

معرفی بهترین کادو برای روز پدر گروه صنعتی آرکا، ضمن تبریک روز پدر و ولادت امام علی (ع) تخفیف ویژه ای را برای عزیزانی که

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *