Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

آرکا خزانه دار نمایشگاه طلا و جواهر مشهد

ششمین دوره نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر مشهد در دی ماه سال 98 برگزار گردید. صندوق نسوز آرکا به عنوان خزانه دار در این نمایشگاه حضور بسیار فعالی داشت.

این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برگزار شد. استقبال مردم از این نمایشگاه بسیار عالی بود. به طوری که در دقایق ابتدایی بازگشایی درب های نمایشگاه، پارکینگ ها پر می شدند.

خزانه دار بودن در نمایشگاه های طلا و جواهر اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا مکانی است که حجم انبوهی ازجواهرات ریز و درشت و سرویس های قیمتی به معرض نمایش عموم در می آید.

به هر مجموعه و شرکتی اجازه خزانه دار شدن در نمایشگاه های این چنینی را نمی دهند. چرا که گاو صندوق های با ضریب ایمنی بالا مهم ترین و اولین نیاز خزانه دار شدن می باشد.

کار اصلی خزانه دار نمایشگاه طلا و جواهر نگهداری و محافظت از طلاها و جواهرات غرفه داران است. جواهراتی که ریز و سبک هستند و ارزش مادی بالایی دارند. بنابراین نگهداری از آنها کار بسیار سخت و حساسی است و نیاز به تجربه مهارت و ابزار مناسب دارد.

پس از پایان ساعت کاری نمایشگاه تمام غرفه داران جواهرات خود را به خزانه دار نمایشگاه تحویل می دهند و روز بعد دوباره به همان شکل تحویل می گیرند.

خزانه دار موظف است برای هر غرفه یک فضا در یک گاوصندوق بسیار ایمن در نظر بگیرد و جواهرات غرفه داران را در گاو صندوق های خود نگهداری کند.

با توجه به حجم زیاد جواهرات با ارزش مادی بسیار بالا، باید گاو صندوق هایی که قرار است آن همه طلا را در درون خود نگهداری کند ایمنی بالایی داشته باشند.

چرا که جز نگهبان نمایشگاه کسی نمی تواند شب در آنجا بماند. هر چند دوربین های مدار بسته و تجهیزات ایمنی به اندازه کافی در آن محل وجود دارد اما هیچ یک کار گاو صندوق را انجام نمی دهند.

آرکا به عنوان تولید کننده انواع گاوصندوق نسوز و غیر نسوز با این همه سال سابقه و خوش نامی در بین مصرف کنندگان به خوبی در چنین نمایشگاه هایی نقش خود را ایفا می کند و آرامش کامل را به طلافروشان گرامی اهدا می نماید.

حضور آرکا به عنوان خزانه دار با استقبال طلافروشان گرامی نیز مواجه شد. سابقه آرکا در خزانه داری نمایشگاه های قبلی و همین طور کیفیت گاو صندوق های ارکا برای صنف طلا و جواهر ثابت شده است.

چنانچه طلا و جواهرت زیادی دارید توصیه می کنیم حتما از یک گاو صندوق امن برای محافظت از آنها استفاده کنید. جهت آگاهی بیشتر فقط کافیست تماس بگیرید و به طور رایگان از مشاوره های مشاوران ارکا استفاده کنید.

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق روز پدر

بهترین کادو روز پدر

معرفی بهترین کادو برای روز پدر گروه صنعتی آرکا، ضمن تبریک روز پدر و ولادت امام علی (ع) تخفیف ویژه ای را برای عزیزانی که

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *