Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

عملکرد آرکا در سالی که گذشت

آرکا در سال 97

در ادامه سال 96 که به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نام داشت، سال 97 هم به نام حمایت از کالای ایرانی نام گزاری شد. این نام گزاری های هوشمندانه و سنجیده نشان دهنده این بود که فضا برای فعالان در حوزه تولید فراهم شده و حمایت های لازم از آنان به عمل خواهد آمد. صندوق نسوز آرکا یکی از فعالان عرصه تولید ملی در زمینه ساخت و تولید انواع گاوصندوق می باشد.

سابقه درخشان 20 ساله ی این شرکت پشتوانه مناسبی برای استفاده از چنین موقعیت مناسبی به شمار می رفت. از این رو در سال 97 شاهد عملکرد مثبت و رو به رشد صنعت گاو صندوق سازی و همین طور مجموعه ارکا بودیم.

در سال 97 گروه تولیدی گاوصندوق آرکا تمرکز خود را حول 2 محور اساسی قرار داد:

  • بالاتر بردن کیفیت محصولات تولیدی
  • افزایش خدمات رسانی به خریداران گاوصندوق

بالاتر بردن کیفیت گاوصندوق های تولیدی

از همان نخستین روزهای سال 97 ارائه بهترین و با کیفیت ترین گاوصندوق ها به عنوان اولویت اصلی سال در نظر گرفته شد. به این منظور واحد کنترل کیفیت مجموعه بسیار دقیق و منظم و با شرح وظایف به مراتب سنگین تر از گذشته نظارت خود را بر خط تولید آغاز نمود. به طوری که مرحله به مرحله ی طراحی و ساخت تک تک گاو صندوق ها با تایید نهایی واحد QC  آرکا انجام می گرفت.

دومین گام در زمینه ارتقا سطح کیفی محصولات در سال نود و هفت ، تولید گاو صندوق های جدید بود. در سالی که گذشت طراحان و مهندسان آرکا اقدام به ساخت صندوق های هتلی جدید شدند. امنیت بالای این صندوق ها سبب استقبال بالای مشتریان از این کالای جدید شد.

استفاده از سوپر آلیاژها در ساخت برخی گاوصندوق های بزرگ  آرکا باعث شد امنیت این صندوق ها به مراتب بیشتر از قبل شود. طراحی و ساخت گاوصندوق با استفاده از سوپر آلیاژ از دیگر اقداماتی بود که این برند ایرانی در مسیر رشد و تکامل خود برداشته است. و یک گاوصندوق ضدسرقت ایرانی با امنیت بسیار بالا و فوق پیشرفته در اختیار مردم شریف ایران قرار بگیرد.

افزایش خدمات پس از فروش به خریداران گاوصندوق

گاوصندوق یک کالای مصرفی امنیتی است. به این معنی که خرید این محصول یک بار برای سالیان متمادی انجام می پذیرد. به همین دلیل خدمات پس از فروش آن حتی مهم تر از تولید آن می باشد. در سالی که گذشت آرکا تلاش کرد تمامی مشتریان در هر جای ایران که باشند بتوانند از خدمات پس از فروش مادام العمر شرکت استفاده کنند. به همین دلیل در قدم اول دسترسی و دستیابی مشتریان به شرکت را آسان نمود. برای انجام این مهم دو حرکت مهم انجام پذیرفت:

  • پوشش نمایندگی در سراسر کشور
  • فعالیت بسیار گسترده در فضای مجازی

پوشش نمایندگی در سراسر کشور

در بسیاری از شهرهای کشور نمایندگی های مجاز صندوق نسوز آرکا مشغول فعالیت و خدمات رسانی به خریداران گاوصندوق می باشند. لیست نمایندگان آرکا را می توانید در همین وبسایت که مرجع رسمی این واحد تولیدی است مشاهده نمایید. تا حد امکان سعی شده که در اقصی نقاط کشور نمایندگان فعال شرکت حضور داشته باشند و پراکندگی دفاتر به گونه ای باشد که تمامی استان ها و شهرهای کشور پوشش خدماتی داده شود.

با وجود این در سال رونق تولید نیز آرکا با افتخار اعلام می دارد که همچنان به جذب نماینده فعال و متعهد مبادرت می ورزد. مخصوصا در شهرها و مناطقی که نماینده فروش گاوصندوق به شکل فعال در آنجا وجود ندارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر حتما با دفتر مرکزی شرکت تماس بگیرید.

فعالیت گسترده در فضای مجازی

آرکا برای هموطنان عزیزی که امکان و قابلیت رجوع به دفاتر رسمی و نمایندگان شرکت را ندارند اقدام به ایجاد اولین فروشگاه آنلاین گاوصندوق در ایران به صورت تخصصی نمود. این فروشگاه اینترنتی همه ی گاو صندوق های آرکا را در دل خود جای داده است. به این ترتیب از دور دست ترین مناطق ایران هم می شود گاوصندوق آرکا را به راحتی خریداری کرد.

برای هر محصول عکس از زوایای مختلف با تنوع رنگ و به تعداد کافی وجود دارد. ضمن این که توضیحات کامل و هر نوع توضیحی که یک مغازه دار و فروشنده بخواهد راجع به گاو صندوق بگوید در سایت و به طور مجزا برای هر محصول گنجانده شده است.

علاوه بر توضیحات محصولات، برای اولین بار در ایران بانک جامع مقالات گاوصندوق در این سایت در اختیار مردم علاقه مند قرار گرفته است. مقالات متنوعی پیرامون نحوه کار با گاو صندوق ها و انواع رمزها، آموزش تغییر رمز گاو صندوق ،  مقایسه انواع صندوق های نسوز و غیر نسوز،  و تمامی مواردی که هر کسی هنگام خرید گاو صندوق و در زمان استفاده از آن باید بداند در کنار مقاله ها و رویدادها و اخبار مرتبط با گاوصندوق از سراسر دنیا همگی در لینک دانستنی های گاوصندوق یا لینک مقالات به صورت یکجا گردآوری شده اند و مدام در حال اضافه شدن و به روز رسانی می باشند.

مزیت ویژه این فروشگاه آنلاین امن بودن درگاه پرداخت آن برای مشتریان است. نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره که بالاترین درجه اعتماد برای یک سایت و پایگاه الکترونیکی است در کنار نماد ثبت رسانه های دیجیتال خیال هر کاربری را از خریدی امن و راحت و تحت نظارت مستقیم دستگاه های نظارتی ذیربط راحت می کند.

علاوه بر فعال نمودن وبسایت رسمی، همکاری با رقبا و فروشگاه های اینترنتی پر طرفدار کشور از جمله فروشگاه اینترنتی دیجی کالا ، بامیلو و تجهیزات در سال گذشته انجام شد. به طوری که گاوصندوق آرکا در سبد محصولی این فروشگاه ها قرار داشت و البته هنوز هم دارد.

خدمات رسانی عالی در محل نصب گاوصندوق

به جرات می توان گفت در تمام روزهای سال گذشته حتی روزهای تعطیل پرسنل فنی و خدماتی شرکت جهت ارائه خدمات گاوصندوق در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شدند. این خدمات اعم از فنی ، جابجایی ، بازگشایی ، آموزش ، مشاوره رایگان و…بود. همیشه خدمات در محل از افتخارات مجموعه ارکا بوده است. هر زمانی که هموطنان عزیز نیاز به یاری داشته باشند فقط با یک تماس می توانند از تمامی خدمات شرکت آرکا برخوردار شوند.

سال 1398 که به نام رونق تولید نامگزاری شده است نیز چند روزیست شروع شده. در همین نخستین روزهای سال نیروهای زحمتکش و متعهد آرکا کار خود را آغاز کرده و در زمینه فروش گاوصندوق و خدمات آن پاسخگوی شما عزیزان می باشند. در سال پیش رو حرکت رو به جلو مجموعه ادامه دارد و مانور روی محصولات جدید بیشتر خواهد بود. به طوری که گاو صندوق های جدید کاملا ایرانی از یک برند ایرانی به نام صندوق نسوز آرکا به مردم عزیز ایران به زودی اهدا می شود.

آرکا سالی پر از نعمت و ثروت توام با آرامش کامل را برای تمامی ایرانیان عزیز آرزومند است. امید است مصرف کننده و تولید کننده ایرانی دست به دست هم داده و چرخ صنعت و اقتصاد میهن عزیزمان را با سرعت بیشتری رو به جلو بچرخانند.

آرامش کامل را با آرکا تجربه کنید

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق روز پدر

بهترین کادو روز پدر

معرفی بهترین کادو برای روز پدر گروه صنعتی آرکا، ضمن تبریک روز پدر و ولادت امام علی (ع) تخفیف ویژه ای را برای عزیزانی که

ادامه مطلب »

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *