Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

نمایشگاه ایمنی و تجهیزات مشهد

با شروع ماه مهر و همزمان با آغاز سال تحصیلی مدارس و دانشگاه ها، نمایشگاه ایمنی و تجهیزات مشهد هم شروع به کار کرد. در این نمایشگاه بیشتر برندهای معروف در زمینه مباحث امنیتی از جمله درب های ضدسرقت و دوربین های مداربسته شرکت کرده بودند.

از آنجا که گاو صندوق یک وسیله تامین کننده امنیت می باشد، صندوق نسوز آرکا نیز به عنوان مشهورترین برند تولید گاوصندوق در شرق کشور در این نمایشگاه حضور فعال داشت.

انواع صندوق های هتلی و سبک ، گاو صندوق های خانگی و کوچک و همچنین گاوصندوق های دو طبقه بزرگ و بانکی در غرفه آرکا به مردم و بازدیدکنندگان عرضه و ارائه شد.

آرکا در نمایشگاه بین المللی مشهد

غرفه آرکا در نمایشگاه بین المللی مشهد

استقبال مردم و شهروندان از این نمایشگاه فراتر از حد انتظار بود. علاوه بر این استقبال از غرفه آرکا نیز بسیار خوب بود. این نشان دهنده این است که فرهنگ استفاده از گاو صندوق رو به گسترش می باشد.

غرفه آرکا در نمایشگاه بین المللی مشهد

استقبال مسئولان از نمایشگاه ایمنی و تجهیزات

شهردار های مناطق مختلف مشهد و حومه و همچنین شهردارهای شهرهای بزرگ کشور از جمله یزد و اهواز و… نیز از مهمانان این نمایشگاه بودند. همچنین مسئولین لشگری زیادی نیز از ابزارهای امنیتی این نمایشگاه دیدن کردند.

بازدید مسئولین محترم لشگری و کشوری از غرفه آرکا نیز نقطه عطف نمایشگاه ایمنی و تجهیزات مشهد برای صندوق نسوز آرکا به شمار می رفت. چرا که مردم و مسئولان همگی به فرهنگ استفاده از گاو صندوق واقف شده اند.

نتیجه گیری

امنیت دومین نیاز اساسی انسان هاست. بنابراین ابزارها و لوازم امنیتی نیز اهمیت زیادی دارند. به همین دلیل نمایشگاه های امنیتی روز به روز با استقبال بیشتری روبرو می شوند. همچنین ضرورت استفاده از ابزارهای امنیتی مثل گاوصندوق هم  بیش از پیش روشن شده است.

بازدید ریاست محترم شورای اسلامی شهر مشهد از غرفه آرکا
بازدیدسرکار خانم رمارم ریاست محترم شورای اسلامی شهر مشهد ازغرفه صندوق نسوز آرکا

 

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق روز پدر

بهترین کادو روز پدر

معرفی بهترین کادو برای روز پدر گروه صنعتی آرکا، ضمن تبریک روز پدر و ولادت امام علی (ع) تخفیف ویژه ای را برای عزیزانی که

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *