Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

آگهی استخدام صندوق نسوز آرکا

آگهی استخدام

صندوق نسوز آرکا در راستای توسعه واحد تولید و فروش خود، از متقاضیان کار در تخصص های ذیل دعوت به همکاری می نماید:

  • کنترل کیفیت
  • فضای مجازی
  • فروش بین المللی و فروش داخلی

متقاضیان گرامی می بایست برای پرکردن فرم استخدام، رزومه کاری خود را به آدرس پست الکترونیکی safebox.ir@gmail.com ارسال نمایند. همچنین می توانید فرم استخدام سایت آرکا را پر نمایید. پس از یررسی و در صورت صلاح دید با شما تماس گرفته خواهد شد.

آگهی استخدام در وبسایت صندوق نسوز، در بخش رویداد ها مرتبا درج می گردد. ضمن اینکه شرکت صندوق نسوز آرکا از متقاضیان و کارجویان محترم  در واحد های متفاوت از جمله: واحد حسابداری، واحد IT، واحد بازرگانی و فروش و خط تولید دعوت به کار می کند.

جهت استخدام و شروع به فعالیت در مجموعه آرکا می توانید، با هر پیش زمینه و هنری که دارید شانس خود را امتحان کنید. چرا که شرکت آرکا همواره پذیرای حضور گرم جوانان و افراد پویا می باشد.

فروشگاه اینترنتی گروه تولیدی گاوصندوق آرکا

گاوصندوق آرکا مجموعه تولیدی انواع گاوصندوق، گاوصندوق دیجیتال، گاوصندوق اسلحه، درب های نسوز و سیستم‌های ضد سرقت که بیش از دو دهه سابقه در زمینه طراحی و تولید گاوصندوق‌های نسوز دارد. محصولات این شرکت در اندازه‌های متفاوت و کاربری‌های گوناگون از گاو صندوق خانگی تا اداری را در بر می‌گیرد. به دست آوردن گواهینامه‌های متعدد برای کیفیت و ماندگاری و ایمنی صندوق نسوز آرکا، اعتبار ویژه‌ای به تولیدات این شرکت ایرانی بخشیده است. برای خرید گاوصندوق می توانید تمامی گاو صندوق های آرکا را با دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر آرکا، پس از مشاهده قیمت گاوصندوق با تخفیف ویژه بصورت اینترنتی، گاوصندوقی ارزان و ایمن خریداری کنید.

آرامش کامل، آرکا

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

 gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق روز پدر

بهترین کادو روز پدر

معرفی بهترین کادو برای روز پدر گروه صنعتی آرکا، ضمن تبریک روز پدر و ولادت امام علی (ع) تخفیف ویژه ای را برای عزیزانی که

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *