Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

ارسال گاو صندوق آسانسوری در مشهد

یک دستگاه گاو صندوق آسانسوری مدل MA در مشهد ارسال گردید. گاوصندوق های آسانسوری نسل جدید گاوصندوق های ویترینی و زیرویترینی هستند که در طلافروشی ها، جواهرفروشی ها و گالری ها مورد استفاده قرار می گیرد.

اما گاوصندوق ویترینی محدودیت های خودش را دارد. برای همین در مشاغلی نظیر جواهر فروشی، طلافروشی، عینک فروشی، ساعت فروشی و… نیاز به گاوصندوق جدید وجود داشت.

مخصوصا در طلافروشی ها که به امنیت بیشتری نیاز است صندوق ویترینی باید جایگزین گزینه بهتری شود. گاو صندوق آسانسوری بهترین جایگزین برای گاوصندوق ویترینی به حساب می آید. طلافروش ها با توجه به نوع کارشان باید همیشه به روز باشند. برای همین استقبال از این صندوق بین این قشر بسیار رو به افزایش است.

گروه مجموعه تولیدی صندوق نسوز آرکا قادر است تا در ساخت گاوصندوق های آسانسوری براساس سفارش مشتری از سه سیستم مکانیکی جک و پیچ، هیدرولیک و بال اسکرو استفاده کند که این یکی از ویژگی های ممتاز صندوق نسوز آرکا می باشد.

گاوصندوق آسانسوری ma آرکا یک گاو صندوق نسوز و بسیار ایمن است. حدود 2450 کیلوگرم وزن دارد. گاوصندوق آسانسوری ma آرکا ضد سرقت بوده و در صورت سفارش مشتری باتری UPS هم به آن اضافه می شود. یو پی اس یا باتری ذخیره، از ملزومات اساسی گاو صندوق های آسانسوری به حساب می آید. چون در صورت قطعی برق نباید ویترین طلا فروش با مشکلی مواجه شود. علاوه بر این سیستم هوشیار پیامکی هم روی آن نصب است که باعث شده امنیت آن بسیار بالاتر هم برود.

این محصول بی نظیر همانند سایر محصولات آرکا دارای خدمات منحصر به فرد زیر است:

24 ماه ضمانت (گارانتی)

خدمات پس از فروش مادام العمر آرکا

علاوه بر خدمات ذکر شده بالا، صندوق نسوز آرکا خدمات ذیل را نیز برای گاوصندوق های آسانسوری ارائه می دهد:

برطرف کردن لرزش

برطرف کردن صدا

ارتقا و به روز رسانی گاوصندوق

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

تاریخ آخرین به روزرسانی:1399/09/18

مقالات مرتبط

گاوصندوق روز پدر

بهترین کادو روز پدر

معرفی بهترین کادو برای روز پدر گروه صنعتی آرکا، ضمن تبریک روز پدر و ولادت امام علی (ع) تخفیف ویژه ای را برای عزیزانی که

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *