Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

استخدام دانشجو کامپیوتر به مناسبت روز دانشجو در شرکت آرکا

استخدام دانشجو به مناسبت 16 آذر روز دانشجو

صندوق نسوز آرکا ضمن تبریک سالروز دانشجو به تمامی هموطنان و دانشجویان عزیز کشورمان ، از دانشجویان گرامی به مناسبت شانزدهم آذر مصادف با روز دانشجو استخدام به عمل می آورد .

روز دانشجو چه روزی است ؟

شانزدهم آذر ماه ،روز دانشجو نامگذاری شده است .

پس از سقوط حکومت رضا شاه پهلوی ( در دهه 1320 و اوایل دهه 1330 ) ، فعالیت های سیاسی دانشجویان دانشگاه تهران بسیار افزایش یافت .

بنا به گزارش های مختلف ، بیش از نیمی از دانشجویان تهران عضو یا هوادار حزب توده بودند . که در دوران نخست وزیری محمد مصدق ، در اوایل دهه 1330 محبوبیت جبهه ی ملی افزایش یافت ؛ و محوریت این حزب در دانشگاه به چالش کشیده شد.

در16 آذر 1332پس از وقوع کودتای 28 مرداد و از سر گرفته شدن روابط ایران و بریتانیا و برنامه دیدار رسمی” ریچارد نیکسون ” به ایران بهانه ای برای اعتراضات فراهم شد و دولت وقت برای پیشگیری از هر گونه اقدام بعدی تصمیم به سرکوب اعتراضات گرفت و در پی هجوم به دانشگاه ها و کلاس های درس و تیراندازی صدها دانشجو زخمی و موجب مرگ سه تن از دانشجویان به نام های مصطفی بزرگ نیا ، احمد قندحی و آذر شریعت رضوی شد. 16 آذر نمایانگر واکنش دولت کودتا به فعالیت های دانشجویی بود و این روز توسط کنفدراسیون دانشجویان ایرانی خارج از کشور که مرکز اجتماع و مباحثه مخالفان حکومت پهلوی بود ، روز دانشجو نامیده شد.

آرکا و روز دانشجو

گاوصندوق آرکا مجموعه تولیدی انواع گاوصندوق، درب های نسوز و سیستم‌های ضد سرقت که بیش از دو دهه سابقه در زمینه طراحی و تولید گاوصندوق‌های نسوز دارد. محصولات این شرکت در اندازه‌های متفاوت و کاربری‌های گوناگون از گاو صندوق خانگی تا اداری را در بر می‌گیرد. به دست آوردن گواهینامه‌های متعدد برای کیفیت و ماندگاری و ایمنی صندوق نسوز آرکا، اعتبار ویژه‌ای به تولیدات این شرکت ایرانی بخشیده است. شما می توانید تمامی گاو صندوق های آرکا را با دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر آرکا و با تخفیف ویژه بصورت اینترنتی خریداری کنید.

استخدام صندوق نسوز آرکا به مناسبت روز دانشجو

ضمن بزرگداشت و تبریک این روز به تمامی دانشجویان عزیز ؛

گروه تولیدی صندوق های نسوز آرکا از بین دانشجویان در رشته های کامپیوتر ، IT ، حسابداری ، طراحی صنایع و… استخدام به عمل می آورد.

داوطلبان محترمی که تصمیم بر فعالیت در حوزه های ذکر شده را دارند ، در ابتدا فرم استخدام را پر کرده ، در نهایت همکاران ما پس از بررسی،جهت مصاحبه و ارائه مدارک با شما تماس خواهند گرفت .

جهت پر کردن فرم استخدام اینجا کلیک کنید .

 

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

 

 

 

مقالات مرتبط

گاوصندوق روز پدر

بهترین کادو روز پدر

معرفی بهترین کادو برای روز پدر گروه صنعتی آرکا، ضمن تبریک روز پدر و ولادت امام علی (ع) تخفیف ویژه ای را برای عزیزانی که

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *