Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

استقبال از گاوصندوق های طلافروشی آرکا

استقبال از گاوصندوق های طلافروشی در سال 99

استقبال جواهر فروشان گرامی از گاوصندوق های طلافروشی آرکا در سال 99 رشد چشمگیری داشته است. نکته جالب پراکندگی درخواست ها از سراسر کشور است.

در همین مدت کوتاهی که از سال نو می گذرد طلا فروشان زیادی سفارش ساخت صندوق اسانسوری داده اند. علاوه بر آن فروش گاو صندوق زیر ویترینی ارکا هم رشد قابل توجهی داشته است.

این در صورتی است که روزهای زیادی از شروع امسال به خاطر ویروس کرونا کسب و کارهای زیادی تعطیل شده بودند. از همان روزهای ابتدایی پس از تعطیلات نوروزی و آغاز به کار چیزی که خودنمایی می کرد تقاضای مشاوره برای خرید گاو صندوق آسانسوری و ویترینی بود.

جالب است بدانید که هیچ گاه نسبت فروش گاوصندوق بزرگی چون آسانسوری یا زیر ویترینی نسبت به فروش گاو صندوق های کوچک و ارزان در آرکا این قدر بالا و زیاد نبوده است.

در این موضوع دو نکته وجود دارد که مایه خرسندی و دلگرمی مجموعه آرکا می شود:

اعتمادی که مشتریان آرکا دارند

مشاوره گرفتن خریداران از مشاوران آرکا نوید این را می دهد که توانسته ایم اعتماد لازم را بین مردم کسب کنیم. بیش از 25 سال سابقه خوش نام در تولید گاو صندوق های با کیفیت و ارائه انواع خدمات باعث این مهم شده است.

این اعتماد حاصل دست رنج سال های متمادی تعداد زیادی کارگر زحمتکش و متعهد است که با هیچ معیاری نمی توان آن را قیمت گذاری نمود. گنج اصلی هر تولید کننده ای اعتماد مشتریان و خریداران است.

فرهنگ استفاده از صندوق آسانسوری

روز به روز بر طلا فروشانی که ویترین خود را به گاو صندوق های طلافروشی آرکا مجهز می کنند بیشتر می شود. نه تنها آرکا بلکه صندوق آسانسوری با هر برند معتبری که باشد کمک زیادی به امنیت و زیبایی ویترین و راحتی کار طلا فروش می کند. بنابراین کم کم شاهد آن هستیم که جواهر فروشان ویترین خود را مدرن تر و پیشرفته تر می کنند.

صندوق نسوز آرکا افتخار این را دارد هر گونه خدمات صندوق آسانسوری در هر کجای ایران که باشد را با کوچکترین زمان ممکن انجام می دهد. حتی اگر گاو صندوق با برند دیگری به جز ارکا باشد. چرا که هدف و رسالت آرکا این است که به خاطر خرابی صندوق اسانسوری ویترین و مغازه جواهر فروش حتی نصف روز هم نبایدتعطیل باشد.

جهت کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر از نحوه برخورداری از این خدمات و همچنین نحوه خرید گاوصندوق های طلافروشی آرکا و باز پرداخت آن فقط کافیست تماس بگیرید.

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

 gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق روز پدر

بهترین کادو روز پدر

معرفی بهترین کادو برای روز پدر گروه صنعتی آرکا، ضمن تبریک روز پدر و ولادت امام علی (ع) تخفیف ویژه ای را برای عزیزانی که

ادامه مطلب »

یک پاسخ

  1. قطعا اگه بازهم نیاز به خرید گاوصندوق طلافروشی باشه انتخاب من صددرصد گاوصندوق آسانسوری آرکا هستش
    با تشکر از مدیریت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *