مقالات مرتبط

دسته بندی ها

امکاناتی که برای افزایش امنیت گاوصندوق می توان به آن اضافه کرد.

امکاناتی که برای افزایش امنیت گاوصندوق می توان به آن اضافه کرد

تا به حال به این فکر کرده اید  امکاناتی که برای افزایش امنیت گاوصندوق می توان به آن اضافه کرد چیست ؟ در این مقاله قصد داریم

چندین روش برای مجهز کردن گاوصندوق وجود دارد که ابتدا روش مهارکردن آن است. این کار نیز به چند روش معمول امکان پذیر است که ما به مواردی از آن اشاره می کنیم :

1. جوش دادن صندوق به یک سازه فلزی اگر در آن مکانی که گاوصندوق را می خواهیم بگذاریم وجود داشته باشد.
2. از طریق پیچ کردن به زمین یا به دیوار پشت صندوق یا به طرفین بستگی به آن فضایی که صندوق را در آن تعبیه می کنیم دارد تعداد سوراخ ها باتوجه به امنیت لازم می تواند از 2 تا 24 سوراخ باشد.
3. می توان یک صفحه به زمین پیچ کنیم و گاوصندوق را بر روی صفحه قرار دهیم و با جوشکاری صندوق نسوز را مهار کنیم.

لازم به ذکر است که حتی می توان هر سه مورد بالا را بر روی یک گاوصندوق لحاظ کرد.

سیستم پیامکی هشدار دهنده گاوصندوق

از دیگر روش های بالا بردن امنیت صندوق گذاشتن سیستم هوشیار(پیامکی) می باشد. سیستمی برقی که اگر برق آن قطع شود با باطری هایی که داخل آن قراردارد می تواند فعال شود. سیستمی که به محض باز شدن درب می تواند به 1 تا 5 موبایل متن پیامکی با عنوان “درب صندوق” باز شد ارسال کند، این عمل فقط به محض باز شدن درب می باشد چه متعارف چه غیرمتعارف. این پیامک ازطریق سیم کارتی است که داخل دستگاه هوشیار قرار دارد.

روش دیگر روشی است که در صندوق دوربین های کوچکی به اندازه یک نخود قرارمی دهند که به محض باز شدن درب عکس می گیرد و برای صاحب گاوصندوق همان لحظه ارسال می شود تا بتواند تشخیص دهد که چه کسی درب را باز کرده است.

از دیگر روش ها نصب آژیر و دزدگیر است که تا سارق بخواهد درب را به روش های غیر اصولی مثل ضربه یا برش درب را باز کند آن دزدگیر فعال می شود و شروع به آژیر می کند.
نصب رمز دیجیتال مرغوب و باکیفیت و نبز رمز مکانیکی(چرخشی یا گردون) و قفل کلیددار و همچنین رمز اثرانگشتی همگی همزمان بر روی صندوق امنیت آن را خیلی بالا می برد.
داشتن سیستم مکانیکی ضدسرقت نیز از ضروریات می باشد.
چون مادامی که شما طرح مهارکردن را انجام دهید سارق گاوصندوق را نمی تواند ببرد و ایمنی درب را نیز خیلی رعایت کرده اید و درب را نیز نمی تواند باز کند و از همه این ها مهمتر شما باید فضایی را در نظر بگیرید که پنهان باشد و از دید عموم مخفی باشد.

آرامش کامل را با آرکا تجربه کنید

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

۴ پاسخ

    1. سلام دوست عزیز
      بله انواع تکنولوژی های امنیتی روز دنیا توسط تیم تحقیق و توسعه آرکا به درخواست مشتریان عزیز بر روی گاوصندوق ها و انواع محصولات سفارشی تولید شده توسط آرکا قابلیت اجرا دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *