مقالات مرتبط

دسته بندی ها

باز کردن درب گاوصندوق مجهز به رمز دیجیتال

در اینجا آموزش کامل رمز دیجیتال گاوصندوق مدل TL-313 را برای شما منتشر کرده ایم. دستور العمل این رمزها شامل 8 بند است که روش عملکرد آنها را به خوبی توضیح می دهد.

8 بند دستورالعمل قفل رمز مدل TL-313

قفل رمزی مدل TL-313 یک رمز دیجیتال است که در گاو صندوق ها مورد استفاده می شود. این قفل های دیجیتال ساخت کشور چین هستند و کیفیت مرغوبی دارند; سهولت کار با این قفل ها نسبت به قفل های مکانیک باعث استقبال زیاد از آنها در ساخت گاوصندوق های فعلی شده است.

  • کد رمز اولیه

شماره کد شخصی کارخانه این نوع رمز 1234 و کد مستر آن 110313 می باشد; توجه داشته باشید که با هر بار ریست کردن، رمز شما هم تغییر می کند و به کد کارخانه تبدیل می شود.

  • روش ابتدایی باز کردن درب از طریق کد شخصی

کد کارخانه ( 1234 ) را وارد کرده، درب به صورت خودکار باز می شود.

  • روش تعویض کد شخصی

در زمانی که درب گاوصندوق باز است رمز جدید ( از 3 تا 6 رقم ) را به صورت دلخواه وارد کنید; و سپس کلید مربع یا ” # ” را بزنید. در این حالت صفحه نمایش کلمه DONE را نشان می دهد.این بدان مفهوم است که رمز شما با موفقیت تغییر یافته است.

  • روش باز کردن درب با کد شخصی

رمز جدید ( از 3 تا 6 رقم ) را وارد کرده و سپس کلید مربع را فشار دهید. صفحه نمایش OPEN را نشان می دهد و درب گاوصندوق باز می شود.

  • روش بستن درب گاو صندوق

درب گاوصندوق را ببندید. سپس کلید مربع یا ” # ” را بزنید. درب به صورت خودکار قفل می شود.

  • روش باز کردن از طریق کد مستر و تغییر کد مستر

  1. در حالتی که درب گاوصندوق بسته است کد مستر را وارد کنید. ثانیه شمار معکوس از 9 به 1 شروع به شمارش می کند و سپس درب باز می شود.
  2. زمانی که کد مستر را وارد کردید، تا قبل از اتمام شمارش معکوس باید کلید مربع یا ” # ” را بزنید. و سپس 6 رقم کد مستر جدید خود را وارد کنید. در این حالت کد مستر به دلخواه شما تغییر می کند.
  • روش برگشت به تنظیمات کارخانه ( ریست کردن )

در زمانی که یکی از دو رمز ( کد شخصی یا کد مستر ) را فراموش کردید، با یکی از رمزها درب را باز کنید; سپس کلید قرمز رنگ که در پشت درب گاو صندوق وجود دارد را فشار دهید; و بعد یکی از دکمه های صفحه نمایش را به دلخواه بزنید; دستگاه یک سوت ممتد کشیده و رمز شما به تنظیمات کارخانه بر می گردد.

  • مخفی کردن کد وارد شده بر روی صفحه نمایش

زمانی که می خواهید کد وارد شده توسط اطرافیان دیده نشود، قبل از وارد کردن رمزکلید ستاره را بزنید. سپس رمز خود را وارد نمایید. در این حالت اعداد به صورت مربع نمایش داده می شوند.

همان طور که ملاحظه فرمودید آموزش کار با رمز دیجیتال گاوصندوق بسیار آسان است. با وجود این چنان چه مایل به تغییر رمز بودید سعی کنید با مشاوران آرکا به صورت تلفنی یا حضوری تماس بگیرید و از آنها بخواهید به طور کامل شما را آموزش دهند. چرا که شما می توانید روی گاو صندوق های شرکت تغییر رمز را تمرین کنید و یاد بگیرید بدون ن که کوچکترین آسیبی به رمز صندوق شما وارد شود.

آموزش کار با رمز دیجیتال کره ای در گاوصندوق های آرکا

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

۲ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *