مقالات مرتبط

دسته بندی ها

برندسازی در صنعت گاوصندوق ایران

برندسازی چیست

یکی از اساسی ترین راه های کسب در آمد و رونق هر کسب و کاری برندسازی است. همان طور که مستحضرید برند اپل (Apple) به لحاظ اقتصادی با ارزش ترین برند دنیا به حساب می آید. نفوذ این برند به حدی است که خود ما هم ناخواسته این برند را تبلیغ می کنیم. بعضا روی کیف ها جامدادی ها و بسیاری از وسایل پر مصرف زندگی هم عکس سیب گاز زده را می بینیم. اما بیشترین کمک ما به این برند و برندهای مشابه استفاده از محصولات آنهاست.

راه های برندسازی در صنعت گاوصندوق ایران

حال تصور کنید استفاده از محصولات ایرانی توسط خود ما ایرانی ها چه کمکی به برندهای ایرانی می کند. با خرید محصول ایرانی و افزایش تقاضا طبیعتا حجم تولید ، عرضه ، خدمات و تبلیغات هم افزایش می یابد. در این شرایط است که برندسازی شکل می گیرد و یک برند ایرانی می تواند به برند جهانی تبدیل شود. برندسازی علاوه بر ارزش آفرینی مالی می تواند موجب اعتلای فرهنگ یک کشور نیز بشود. هر چه در صنایع گوناگون بتوانیم برندهای مطرح و پر آوازه بیشتری داشته باشیم رشد و تعالی مملکت عزیزمان بالاتر می رود. صنعت گاوصندوق هم از این قاعده مستثنا نیست. برای برندسازی و تبدیل شدن به یک برند خوش نام و مورد اعتماد در هر زمینه ای مخصوصا گاوصندوق باید:

  • تنوع محصولات بالا باشد
  • کیفیت همواره رو به افزایش باشد
  • خدمات به بهترین شکل انجام شود
  • تبلیغات مناسب و هوشمندانه باشد

بهترین برند گاوصندوق کشور

گروه تولیدی صندوق نسوز محمدزاده با نشان تجاری یا برند آرکا ( آرامش کامل ) یکی از برندهای ملی به حساب می آید. گاوصندوق  آرکا بیش از بیست سال است که در صنعت گاوصندوق سازی مشغول به فعالیت است. آرکا با تولید عالی به لحاظ کیفی و کمی و همچنین ارائه خدمات همه جانبه و مادام العمر توانسته در چرخه تولید ملی ایران بدرخشد. این درخشش سبب صادرات گاوصندوق به کشورهای دوست و همسایه شده است. صادرات محصولات آرکا به کشورهای همسایه نظیر عراق ، افغانستان و…علاوه بر سودآوری برای مجموعه زحمتکش و حرفه ای آرکا توانسته ارز آوری نیز برای کشور داشته باشد.

خرید گاوصندوق ایرانی

وظیفه ملی و شرعی و عقلانی و وجدانی همه ما استفاده از محصولات ساخته دست توانمند کارگر ایرانی است. به قول اقبال لاهوری :

بیدق خود را به فرزینش مده              بوریای خود به قالینش مده

قدرت مغرب نه از چنگ و رباب           نی ز رقص دختران بی حجاب

قدرت مغرب از علم و فن است          از همین آتش چراغش روشن است

در زمینه گاوصندوق هم همین شرایط است; علیرغم وجود گاوصندوق های چینی ، ترکی ، کره ای و… به راحتی می توانیم اقدام به خرید گاوصندوق ایرانی کنیم. همان طور که رمز موفقیت ژاپنی ها هم همین بود:

  • استفاده هر ژاپنی از کالای ژاپنی
  • تعهد تولید کننده به کیفیت بالای محصول داخلی

بنابراین ما هم می توانیم از این راه درست که برای ژاپنی ها نتیجه داده استفاده کنیم. شرکت گاوصندوق نسوز آرکااز همه هموطنان عزیز دعوت می نماید تا در همه عرصه از جمله تولید گاوصندوق دست به دست تولید کنندگان خدوم و دلسوز دهند و گام به گام پرچم ایران و ایرانی را در قله های افتخار بالا و بالاتر ببرند.

آرامش کامل را با آرکا تجربه کنید

نگارنده: اکبر محمدزاده سرپرست تولید آرکا

 

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *