Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

بودپانزر دو درب آرکا

بودپانزر دو درب آرکا

گاوصندوق بایگانی یا بودپانزر عمدتا جهت نگهداری اسناد با اهمیت که نیاز به دسترسی روزانه دارند استفاده می شود. به همین دلیل کمد بایگانی نیز نامیده می شود. این گاوصندوق ها فاقد بتن داخل بدنه است. بنابراین وزن آن نسبت به یک گاوصندوق بانکی بسیار سبک تر و از نظر قیمت نیز ارزان تر است. بودپانزرهای آرکا در دو نوع تک درب و دو درب ساخته می شوند. در برخی از اماکن که محدودیت استفاده از صندوق های سنگین وجود دارد بودپانزر دو درب جایگزین بسیار خوبی به حساب می آید. در این مقاله شما را با بودپانزر دو درب آرکا بیشتر آشنا می کنیم.

ویژگی های بودپانزر دو درب

زبانه ها و دستگیره به کار رفته در گاوصندوق مدل بودپانزر آرکا از جنس فولاد و با روکش آبکاری شده از آلیاژ نیکل و کروم است و پایداری و مقاومت بالایی دارد. جنس ورق بدنه و درب از ورق گرم SD فولاد بوده و مقاومت زیادی در برابر ضربه دارد.

سیستم ضد سرقت داخل درب ها ایمنی صندوق را چند برابر کرده است. این سیستم باعث می شود درب گاوصندوق هنگام وارد شدن ضربات سنگین متعدد توسط سارق یا افراد غیر ذی صلاح ، تمامی زبانه ها از دستگیره جدا شده و در حالت قفل باقی بمانند. رنگ بدنه از نوع روغنی براق بوده و سطوح زیرین رنگ با بتونه سنگی پر شده است که باعث افزایش ماندگاری رنگ می شود.

به طور کلی کمد بایگانی کاربرد مفیدی برای نگه داری اسناد در بانک ها و ادارات دولتی ، نگه داری نمونه های پزشکی و آزمایشگاهی ، نگه داری دوربین های اندازه گیری در شرکت های مهندسی و… دارد.

مشخصات فنی صندوق بایگانی ( بودپانزر ) آرکا طرح MZ

  • یک ردیف صندوقچه با دو درب و قفل مجزا جهت نگهداری اسناد با اهمیت ( با قابلیت نصب رمز )
  • دارای دو درب روی هر درب 8 عدد زبانه فولادی با قطر 25 میلی متر ( هر چهار ضلع درب )
  • رمز مکانیکی تایوانی با قابلیت کد گذاری سه شماره ای و تغییر رمز
  • ورق بدنه با ضخامت 2 میلیمتر – ورق درب با ضخامت 3 میلیمتر
  • چهار ردیف قفسه داخلی با گنجایش 15 عدد زونکن
  • دارای دستگیره فولادی سه شاخه – ضد ضربه
  • مجهز به سیستم ضد سرقت داخل درب ها
  • وزن تقریبی 350 کیلوگرم

گاوصندوق نسوز آرکا بیش از 20 سال سابقه خوش نام در صنعت گاوصندوق سازی به عنوان یک تولید کننده داخلی را یدک می کشد. در اینجا با نمونه کمدهای بایگانی نسوز و غیر نسوز ساخته شده در گروه تولیدی صندوق نسوز آرکا بیشتر آشنا شوید.

نگارنده :وحید اورنگ-حسابدار شرکت آرکا

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *