مقالات مرتبط

دسته بندی ها

تاثیر وزن گاوصندوق بر امنیت آن

تاثیر وزن گاوصندوق بر امنیت آن

پیش از این بارها و بارها و در مقاله های متنوع سایت آرکا از تاثیر وزن گاوصندوق بر ممانعت از سرقت اشاره کردیم. در سال های اخیر شاهدیم مردم شروع به خرید بی رویه گاوصندوق های سبک و غیر ایمن کرده اند. بسیاری از مردم از تاثیر وزن گاوصندوق بر امنیت آن غافلند. در حالی که سارقان به راحتی گاوصندوق های سبک را حمل می کنند. در حقیقت با خرید گاوصندوق خانگی سبک تمامی اسناد، جواهرات و وجوه نقد را یک جا جمع و در اختیار سارق قرارداده اید. سارقان در بدو ورود به منزل به دلیل نداشتن زمان کافی برای بازگشایی گاوصندوق اقدام به بردن آن از محل کرده تا سر فرصت اقدام به بازگشایی آن کنند. لذا هنگام خرید گاوصندوق نکات زیادی از جمله وزن گاوصندوق را باید مورد توجه قرار دهید.

پس در مرحله اول باید گاو صندوقی با وزن ایده آل و غیر قابل حمل تهیه کرد. سپس به سایر موارد مانند سیستم ضد سرقت ، امنیت یراق ها و غیره توجه کرد. اما گاهی به دلیل نبود فضای کافی و یا شرایط خاص مجبور به خرید گاوصندوق کوچک و سبک می شویم. در اینجا توصیه ما این است که گاوصندوق های خانگی به درب یا اسکلت ساختمان پیچ و مهره شود تا امکان جابه جایی وجود نداشته باشد.قابل ذکر است که بعد از حل مشکل وزن باید از ایمنی قفل و رمز نیز اطمینان حاصل کنیم.

صندوق نسوز آرکا بارها وبارها در طرح های مختلف تحت عنوان خدمات طلایی گاوصندوق اقدام به فیکس کردن صندوق های مشتریان قدیم و جدید خود در محل کرده است. تا گامی در جهت جامعه ایمن تر برداشته باشد همچنین صندوق های نسوز آرکا تنها گاوصندوق هایی هستند در ایران که با پشتوانه بیمه سرقت و آتش سوزی ارائه می شوند.

پیشگیری از سرقت منازل

چندی پیش رییس پلیس آگاهی تهران با اشاره به روش های سارقان برای سرقت منازل گفت: یکی از سرقت هایی که آثار بسیار زیان باری بر روح و روان خانواده ها می گذارد، سرقت از منازل است. بسیاری از افراد گمان می کنند سرقت از منازل در شب رخ می دهد. ولی این ذهنیت باید تغییر کند و مردم بدانند زمان سرقت ها عمدتا در ساعات اولیه غروب آفتاب تا ساعت 11 شب یا در بین روز رخ می دهد. وی ادامه داد: در برخی سرقت ها ساکنان وقتی به داخل ساختمان مراجعه می کنند و در پارکینگ آنها اتوماتیک است، معمولا تا لحظه بسته شدن کامل آن صبر نمی کنند. در این لحظه سارقان که کمین کرده اند پشت سر خودرو ، دور از دید راننده وارد ساختمان می شوند.

سارقان با خودرو در خیابان ها پرسه می زنند و وقتی شاهد خروج یک خانواده از منزلی هستند،  زنگ خانه را به صدا در می آورند. و وقتی کسی داخل نبود اقدام به سرقت می کنند. دزدان خانه در ساعات اولیه شب وقتی چراغ خانه ای خاموش باشد مطمن می شوند کسی در خانه نیست و اینگونه خانه ها هدف سارقان است. محمدیان تاکید کرد: امروزه هدف سارقان پول وطلا است. خانواده ها عادت دارند پول نقد و طلا را در اتاق خواب روی میز آرایش قرار دهند. و سارقین از این موضوع آگاهند.

آرامش کامل را با آرکا تجربه کنید

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

 

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *