Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

تجهیزات هتلی

در این مقاله به تجهیزات هتلی که منجر به افزایش ایمنی و رضایت مسافران می شود میپردازیم.

اهمیت گاوصندوق در هتل 

علاوه بر مساله ی دغدغه ی مسافران از جهت امنیت مالی، در نمایشگاه های تجهیزات هتلداری هم غرفه های گاوصندوق از برند های مختلف به چشم می خورد، که این امر اهمیت وجود گاوصندوق در هتل ها و مسافرخانه ها را در جهت ایجاد امنیت و آرامش بازگو می کند.

تجهیزات هتلی در مشهد

گاوصندوق و تجهیزات هتلی

گاوصندوق  یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین تجهیزات، جهت ایجاد امنیت در هتل ها می باشد.

جایگاه گاوصندوق در هتل

علاوه بر گاوصندوق حسابداری و گاوصندوق اتاق مدیریت، از صندوق های هتلی در جهت ایجاد آرامش خاطر و امنیت برای مدارک و اشیا با ارزش مسافرین استفاده می شود.

صندوق های هتلی که برای مسافرین در نظر گرفته شده اند به صورت مجزا در هر یک از اتاق های هتل و یا سوییت ها تعبیه می شوند.

هتل های مجهز به سیف باکس های آرکا

هتل هایی نظیر گلشن، ثامن الائمه و … در جهت ایجاد آرامش خاطر برای زائرین آقا امام رضا (ع) و مسافرین، از سیف باکس های آرکا در مجموعه خود استفاده کرده اند.

لازم به ذکر است؛ استقبال مسافرین از هتل ها و مسافرخانه های مجهز به گاوصندوق به مراتب بیش تر از سایر هتل ها می باشد؛ چرا که امنیت و داشتن آرامش از عوامل مهم و قابل توجه برای مسافرین می باشد. زیرا به هیچ عنوان دغدغه امنیت اسناد، مدارک وسرمایه خود را ندارند و با خاطری آسوده به زیارت و گردش خود می پردازند.

نحوه استفاده از صندوق ها

مسافرین در لحظه ورود به اتاق یا سوییت خود می توانند جهت یادگیری نحوه باز کردن، طریقه استفاده و تغییر رمز صندوق محل اقامت خود را از کارکنان هتل کمک بگیرند.

امنیت گاوصندوق های آرکا

گاوصندوق های آرکا از سیستم های امنیتی بسیار بالایی برخوردار هستند. برای مثل می توان به نسوز بودن صندوق، وزن سنگین، ثابت بودن، مجهز بودن به رمز های درجه1 و کلید های کمر شکن، سیستم ضد سرقت و … اشاره کرد. در نتیجه هتل هایی که با این امکانات تجهیز شده اند از استقبال بیش تری برخوردار هستند.

جهت مشاوره رایگان و مشاهده محصولات به پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا مراجعه کنید.

 

 

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

تاریخ آخرین به روزرسانی:1399/09/18 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *