Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

تولید و فروش تخصصی گاوصندوق آسانسوری

تولید و فروش تخصصی گاو صندوق آسانسوری

کارخانه گاوصندوق نسوز آرکا، با سابقه نیم قرن تولید و فروش تخصصی انواع گاوصندوق آسانسوری فوق ایمن، جایگاه ویژه ای در بین تولیدکنندگان صندوق های آسانسوری کسب کرده است. آرکا مفتخر است که رضایت جمع کثیری از طلافروشان، جواهرسازان و مجتمع های طلافروشی در سراسر کشور را کسب کرده است.

صندوق نسوز آرکا با تولید محصولات ایرانی، درجه یک، با ضمانت و استفاده از مواد اولیه با کیفیت ؛ این رضایت مندی با ارزش را در بین کاربران خود به وجود آورده است.

واحد تولید گاوصندوق های  آسانسوری آرکا، به صورت تخصصی توسط طراحان مجرب و کارشناسان فنی اداره می شود. که با در نظر گرفتن فضای مفازه، محیط و سایر ویژگی های مکانی، با هدف به وجود آوردن دکوراسیونی زیبا و فوق ایمن گاو صندوق آسانسوری توسط طراحان و طبق سلیقه و سفارش مشتری طراحی و پس از آن در صف تولید قرار می گیرند.

خدمات گاوصندوق آسانسوری

صندوق های آسانسوری سفارشی آرکا

در اینجا به معرفی برخی از سفارشات تولید شده فوق تخصصی گاوصندوق آسانسوری سفارشی آرکا می پردازیم:

گاوصندوق آسانسوری اصفهان

  • طلافروش محترم اصفهانی که جهت تجهیز مغازه طلا فروشی خود با فضای محدود و کم، به شرکت آرکا مراجعه کرده بود.

پس از بررسی فضا و شرایط مغازه، طراحان و کارشناسان فنی شرکت آرکا با توجه به مساحت کم مغازه، پیشنهاد سازه ریلی را دادند.

با تایید طرح توسط مشتری، طراحان گاوصندوق آسانسوری ریلی را طراحی کردند. به نحوی که سازه آسانسوری که روی ریل قرار دارد، توسط ریموت تا 30 سانت به خارج از مغازه هدایت می شود.

و بدین طریق آرکا، به بهترین نحو علاوه بر بالا بردن امنیت طلافروشی، به زیبا سازی و افزایش فضای مغازه مشتری کمک کرد. مشتری نیز به هدف خود رسید و با وجود کمی فضا، سازه آسانسوری با ایمنی بالا و شکیل تحویل گرفت.

گاوصندوق آسانسوری تهران

  • طلافروشی واقع درمحله تهران نو_تهران، با ارتفاع کم مغازه جهت تعبیه گاوصندوق آسانسوری با ارتفاع استاندارد به مشکل خورده بود؛ چرا که سازه آسانسوری به ارتفاع بالاتری نیاز داشت.

شرکت آرکا با بر عهده گرفتن سفارش سازه آسانسوری در عین کوتاه بودن ارتفاع مغازه، خیال مشتری خود را آسوده کرد.

طراحان گاو صندوق آرکا پس از بازدید حضوری از مغازه طلافروشی مذکور، در نهایت طرح گود برداری را ارائه دادند.

به نحوی که از کف مغازه گودبرداری شود و باکس سازه آسانسوری در داخل زمین ثابت شود.

پس از تایید نهایی این طرح، سازه گاوصندوق آسانسوری در ابعاد مشخص شده و استاندارد تولید و نصب گردید.

گاوصندوق آسانسوری مشهد

  • مغازه طلافروشی که واحدی بر روی پیلوت پاساژی در مشهد بود، از بابت ارتفاع کم و محدودیت وزنی به جهت تهیه گاوصندوق آسانسوری به مشکل برخورده بود.

در اینجا نیز، طراحان شرکت آرکا برای مشتری خود راه کاری در نظر گرفتند. به صورتی که سازه سبک تولید شد. اما این امر مانع از نسوز بودن صندوق آسانسوری نشد.

کارشناسان فنی با بکار بردن الیاف مخصوص، صندوق آسانسوری مذکور را سبک و در عین حال نسوز تولید کردند.

همچینین طراحان جهت رفع مشکل ارتفاع، باکس صندوق آسانسوری  را در بالا و موتور سازه را برعکس طراحی کردند.

این طرح نیز مورد تایید قرار گرفت و هر دو مسئله طلافروش محترم حل شد. گاوصندوق آسانسوری به صورت کاملا سفارشی تولید و توسط نیروهای آموزش دیده و معتمد شرکت آرکا نصب گردید.

در حال حاضر، باتوجه به شرایط ویژه ای که آرکا برای طلافروشان در نظر گرفته است؛ چندیدن نمونه دیگر از محصولات آسانسوری آرکا تولید و به نقاط مختلف کشور از جمله: بندرعباس، کیش، شیراز، تهران، مشهد، جاجرم و… ارسال شده است. (می توانید تعدادی از آخرین پروژه های آرکا را در نقشه ایران واقع در صفحه اصلی وبسایت رسمی این شرکت یعنی www.safebox.ir مشاهده کنید)

توصیه کارشناسان

یکی از مهم ترین توصیه ها این است که جهت خرید گاوصندوق آسانسوری حتما با کارشناسان و طراحان آرکا تماس بگیرید تا بهترین طرح ها و پیشنهاد ها را جهت تولید بهترین سازه با در نظر گرفتن شرایط مکانی و دکوراسیون مغازه به شما ارائه شود.

شرکت صندوق نسوز آرکا همراه همیشگی شما در ایمنی _ با ایمن سازی استاندارد و اصولی در کنار زیبا سازی دکوراسیون مغازه طلافروشی خود، آرامش کامل را بدست می آورید.

آرکا،آرامش کامل

انواع گاوصندوق آسانسوری آرکا

گاوصندوق های آسانسوری آرکا، طبق استاندارد در دو ورژن آسانسوری آرکا مدل MA و گاوصندوق آسانسوری آرکا مدل MZ تولید می گردد. که ورژن MA  از سری فوق ایمن می باشد و ایمنی و مقاومت بالاتری نسبت به سری MZ دارد.

لازم به ذکر است اکثر سفارشات طلافروشان به آرکا، تولید گاوصندوق آسانسوری سفارشی می باشد زیرا این مجموعه باتوجه به سبقه، تجربه و دانش فنی در زمینه تولید تخصصی گاوصندوق آسانسوری  بی رقیب می باشد و صفر تا صد طراحی و تولید و حتی نصب را به صورت کامل بر عهده می گیرد.

فروشگاه اینترنتی گاوصندوق آرکا

گاوصندوق آرکا مجموعه تولیدی انواع گاوصندوق، درب های نسوز و سیستم‌های ضد سرقت که بیش از دو دهه سابقه در زمینه طراحی و تولید گاوصندوق‌های نسوز دارد. محصولات این شرکت در اندازه‌های متفاوت و کاربری‌های گوناگون از گاو صندوق خانگی تا اداری را در بر می‌گیرد. به دست آوردن گواهینامه‌های متعدد برای کیفیت و ماندگاری و ایمنی صندوق نسوز آرکا، اعتبار ویژه‌ای به تولیدات این شرکت ایرانی بخشیده است. شما می توانید تمامی گاو صندوق های آرکا را با دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر آرکا و با تخفیف ویژه بصورت اینترنتی خریداری کنید.

 

پیج اینستاگرام گاوصندوق آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *