Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

خدمات گاوصندوق در خراسان

خدمات گاو صندوق آرکا

آیا از خدمات گاوصندوق در خراسان آگاهی دارید ؟ صندوق نسوز آرکا با افتخار به عنوان یک تولید کننده ایرانی ، بیش از 20 سال سابقه در صنعت تولید گاوصندوق مشغول به فعالیت است. این سابقه درخشان و استقبال بی نظیر شما مردم عزیز باعث شده گاو صندوق های آرکا در خانه ها هتل ها مغازه ها و محل کار همواره کنار شما باشد. احترامی که آرکا برای مشتریان و همچنین برای کار و محصولات تولیدی خود قائل است سبب افزایش هر چه بیشتر کیفیت صندوق های ارکا شده است. علاوه بر کیفیت در طراحی و ساخت انواع گاوصندوق ، خدمات پس از فروش نیز فاکتور بسیار مهم و تاثیر گزاری است که سبب رضایت و عدم رضایت مشتری از تولید کننده خواهد بود.

از مهم ترین و ضروری ترین خدماتی که برای گاوصندوق ها ارائه می شود می توان به باز کردن قفل و رمز گاوصندوق در صورت قفل شدن یا فعال شدن سیستم ضدسرقت ، حمل و نصب و جابجایی گاو صندوق ها ، به روز رسانی صندوق و نصب سیستم های هشدار دهنده جدید روی گاوصندوق های قدیمی و … اشاره کرد.

خدمات گاوصندوق در خراسان

از آنجا که محل کارخانه گروه تولیدی آرکا در مشهد واقع شده است ، حضور در محل برای انجام خدمات در مشهد در کمترین زمان ممکن انجام می پذیرد. همچنین در سایر خدمات گاوصندوق در خراسان نیز با حداکثر سرعت برای مشتریان ارائه می گردد.

در هر جای استان خراسان که هستید کارشناسان و تکنسین ها زیده و با تجربه این مجموعه با حداکثر سرعت و بدون اتلاف وقت در محل حاضر شده و مشکل شما را رفع خواهند کرد. این خدمات رسانی در هر 3 استان خراسان جنوبی ، خراسان رضوی و خراسان شمالی به سریع ترین شکل ممکن و زودتر از سایر نقاط ایران انجام می پذیرد.

از این رو در صورت نیاز به هر گونه خدمات گاو صندوق در وهله اول فقط کافیست تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان آرکا نهایت استفاده را ببرید. در صورت نیاز و برطرف نشدن مشکلتان ، نشانی خود را داده تا نیروهای متخصص در محل حاضر شوند.

آرامش کامل را با آرکا تجربه کنید

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *