مقالات مرتبط

دسته بندی ها

خرید اینترنتی گاوصندوق آرکا

مشکلات ناشی از خرید به صورت حضوری

پیش از خرید اینترنتی کمی راجع به روش خرید سنتی ای حضوری صحبت کنیم; اغلب افراد برای خرید هر نوع کالایی اعم از گاوصندوق نسوز و… یک روز وقت اختصاص می دهند; صبح زود از منزل خارج می شوند و به فروشگاه های مختلف مراجعه می کنند; انواع برند ها را مشاهده و خدمات هر یک را جداگانه بررسی می نمایند; در این بین هم شما خریدار محترم به محض خروج از فروشگاه  دوم و ورود به فروشگاه  سوم، توضیحات فروشگاه اول را فراموش می کنید. این پایان کار نیست. اگر برای مثال فروشگاه پنجم یک مطلب کذب و غلو آمیز هم ارایه کند کل فروشگاه های ماقبل آن و شاید چندین فروشگاه بعد را کلا از دایره تصمیم گیری تان خارج کنید.

در بیشتر موارد وقتی افراد به فروشگاه های متعدد هم مراجعه می کنند تفاوت بین محصولات را متوجه می شوند; ولی دقیق در خاطرشان نیست کدام فروشگاه محصول بهتری ارائه می داد; در این مرحله فقط قیمت ها در خاطر خریدار می ماند نه کیفیت ها به همراه قیمت ها.

مقایسه خرید حضوری با خرید اینترنتی

چنانچه دقیق تر مساله را بررسی کنیم گاهی اوقات قیمت محصول در مقایسه با کیفیت آن محصول واقعا ناچیز است; ولی چون قیمت دیگر رقبا پایین تر است کیفیت فراموش می شود; اما در انتها فرد از مراجعات مکرر خسته شده و قدم به فروشگاه پایانی می گذارد; در آنجا توضیحات خریدار را می شنود و دیگر تحلیل نمی کند و همان محصول را خریداری می کند.

در خرید اینترنتی شما می توانید سایت اینترنتی تمام برند های مطرح را گشوده ،محصول مورد نظر را انتخاب کرده و صفحه توضیحات را مطالعه کنید و بدون بستن صفحه قبل صفحه جدید را باز کنید و در آخر برای نتیجه گیری سایت ها و توضیحات مربوطه را چک کنید. سایت هایی که ویژگی های مد نظر شما را ارائه نمی دهند ببندید و محصول مد نظرتان را در نهایت انتخاب و به آسانی یک کلیک خریداری کنید و محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.

مزایای خرید اینترنتی

  • محدودیت مکان و فضا در خرید اینترنتی وجود ندارد. محصولات زیادی را می توان از هر برندی به راحتی بررسی کرد.
  • در خرید اینترنتی مرزها دیگر معنایی ندارند و شما می توانید محصولات بازارهای جهانی را بررسی کنید و حتی بخرید.
  • نیاز به حضور فیزیکی نیست. از خانه و به راحتی می توان محصولات در هر شهر و مکانی را بررسی، انتخاب و خریداری کرد.
  • قدرت انتخاب بالا رفته و به‌ راحتی می‌توانید با مقایسه کردن محصولات در فروشگاه‌های متعدد اینترنتی خرید خود را انجام دهید.
  • در کمترین زمان و بدون حضور فیزیکی می توانید خرید کنید.
  • می توانید از مشورت افراد زیادی استفاده کنید در حالی که در خرید معمولی نمی توانید افرد زیادی را با خود بازار همراه کنید.
  • و…

معایب خرید ایتنرنتی

عدم اعتماد کاربران برای پرداخت آنلاین مهم ترین ضعف خرید اینترنتی می باشد; خوشبختانه این امر با توجه به شناخت بیشتر کاربران از فضای مجازی در حال بهبود است. همچنین نظارت مراجع قضایی بر روی این فضا سبب شده است تا اعتماد کاربران بیشتر شود. در زمینه خرید اینترنتی گاوصندوق کمی شرایط بهتر است و مردم استقبال بهتری به خرید این محصول از اینترنت نشان داده اند.

خرید اینترنتی گاوصندوق آرکا

از جمله اقداماتی که صاحبان فروشگاه های اینترنتی برای جلب اعتماد مشتریان می توانند انجام دهند، گرفتن نماد اعتماد الکترونیک می باشد.زمانی که می‌‌خواهید کالایی را به‌صورت اینترنتی خریداری کنید حتما از آشنایان و متخصصان در مورد امنیت و اعتبار آن سایت جویا شوید و شیوه آسان آن نیز توجه به وجود علامت نماد اعتماد الکترونیکی است. صندوق نسوز آرکا اقدام به فروش اینترنتی گاوصندوق در سایت فروشگاهی خود نموده است. در همین راستا اقدام به اخذ نماد اعتماد الکترونیک نموده است. ضمن این که سایت گاوصندوق آرکا دارای گواهی اتصال امن سایت ( گواهینامه SSL ) هم می باشد. قفل سبز رنگ پشت آدرس سایت نشان دهنده این گواهی است.

با توجه به این موارد خرید اینترنتی گاوصندوق در وبسایت رسمی گاوصندوق نسوز آرکا به راحتی امکان پذیر است. ضمن این که امنیت شما و رمز کارت شما کاملا برقرار و محافظت شده می باشد. صندوق نسوز آرکا با بیش از دو دهه تجربه و داشتن شعبات متعدد در سراسر کشور در راستای سهولت کار خریداران محترم امکان خرید اینترنتی از طریق سایت مرجع این مجموعه را فراهم نموده است. و برای فرهنگ سازی مقوله خرید اینترنتی گاوصندوق در بین مردم، به کلیه خریداران از طریق سایت آرکا تخفیف 4% را ارائه می کند. اما در خرید حضوری کلیه این مبالغ مقطوع می باشند.

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

 

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *