Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

خرید گاو صندوق مناسب و کاربردی

نکات مهم و کاربردی در خرید گاو صندوق مناسب و کاربردی

این موضوع روشن است که در هنگام خرید گاو صندوق بایستی به نکات مهمی توجه کرد تا محصولی مرغوب و ایمن را تهیه و در سالیان طولانی از آن استفاده کرد. چرا که با خرید گاوصندوق غیر ایمن، کاربر مجبور است به علت نقص های فنی و ایمنی پایین گاوصندوق، پس از مدت کوتاهی گاو صندوقی دیگر تهیه کند، و حتی شاید در این مدت متحمل ضرر های مالی و زمانی زیادی شود.

خرید گاو صندوق ارزان

در این مقاله سعی داریم به عنوان یک کارشناس فروش گاوصندوق ، شما را در خرید و تهیه یک گاو صندوق مناسب به شما مشاوره و راهنمایی ارائه دهیم. امید است که این مطلب برای شما مخاطب گرامی ، مفید و موثر واقع گردد.

1) پیش بینی بودجه خرید گاوصندوق:

پیش از تصمیم برای مراجعه به بازار ، شما می بایست مقدار وجهی که می توانید برای خرید گاو صندوق خود در نظر بگیرید را محاسبه نمایید. این امر باعث می شود که در هنگام مواجه با پیشنهاد های فروشندگان ، بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

در صورتی که بودجه کمی دارید، بایستی گاوصندوقی ارزان و حتما با امنیت بالا تهیه کنید.

این موضوع بسیار مهم و بدیهی است که برای خرید گاوصندوق نباید صرفه جویی کرد. چرا که گاوصندوق شما، ماموریت مهمی یعنی محافظت و در امان نگه داشتن با ارزش ترین اشیاء و سرمایه شما در برابر سرقت سارقان و حوادث طبیعی از جمله زلزله و … را بر عهده دارد.

قیمت گاوصندوق ایمن و با ضمانت، طبق فرمول بندی اصولی و استاندارد، با توجه به مواد اولیه مرغوب که در تولید گاوصندوق ها استفاده می شوند، تعیین می شوند.

گاوصندوق ارزان یا گاوصندوق ایمن؟

با اینکه این موضوع امری بدیهی است، عده ای هستند که تنها به قیمت پایین گاوصندوق اهمیت می دهند و در هنگام خرید گاو صندوق، ارزان ترین آن ها را نیز تهیه می کنند. این افراد پس از گذشت اندک زمانی، با زیان دیدن و ضرر مالی و حتی جانی بسیاری متوجه اشتباه خود می شوند.

در نتیجه تصمیم عاقلانه این است که گاوصندوقی خریداری کنیم که ایمن و ضدسرقت باشد نه گاوصندوقی که ارزان و غیر ایمن باشد. چرا که گاوصندوق های ایمن از مواد اولیه و سیستم های ایمنی درجه یک و آزمایش شده  تولید می شوند در نتیجه؛ با استفاده از مواد اولیه با ارزش بیشتر از جمله ورق های فولادی با ضخامت بالا، زبانه ها و دستگیره های قطور و مقاوم، بتن مسلح و سیستم های ضدسرقت و… گاوصندوقی با قیمت و ارزش بیشتر توزیع می گردد.

در مقابل گاوصندوق های غیر ایمن و نامرغوب، از مواد اولیه ضعیف از جمله ورق های با جنس ضعیف و با ضخامت کم، دستگیره ها و زبانه های آهنی کارکرده که با مواد ضعیف آبکاری شده اند، مقاومت دمایی بسیار پایین، قفل ها و کلید های نامعتبر و غیر ایمن تولید می شوند. همگی این موارد کم ارزش و قیمتی ارزان دارند، در نتیجه گاوصندوق تولید شده قیمتی ارزان و به دنبال، امنیتی غیر قابل قبول خواهند داشت.

2) نوع استفاده و کاربری گاو صندوق:

 آیا میدانستید که قبل از خرید طلا، ارز، اشیای قیمتی و هر نوع کالای ارزشمند صدرصد باید گاوصندوق نسوز و ایمن بخرید؟ اگر می خواهید دلیل این موضوع مهم را بهتر درک کنید پیشنهاد میکنیم مقاله “چرا باید قبل از خرید طلا و ارز گاوصندوق نسوز و ایمن خرید” را بخوانید. باید تعیین کنید که قرار است که چه مواردی را در گاوصندوق خود نگهداری کنید. وجوه نقد، طلا و جواهرات، اشیای قیمتی، عتیقه جات، لوازم و ابزار گرانبها، اسناد و مدارک از جمله مواردی هستند که شما برای حفظ آنها به داشتن یک صندوق ایمنی احتیاج دارید. و باید به این موضوع توجه کنید که کدام یک از موارد فوق را می خواهید در گاوصندوق خود نگهداری کنید.

گاوصندوق مدارک

برای مثال جهت نگهداری اسناد و مدارک بایستی گاوصندوقی حداقل با ابعاد متوسط و پوشه خور تهیه کنید. این گاوصندوق که وظیفه نگهداری از اسناد و مدارک با ارزش شما را دارد، ضروری است که مقاومت دمایی بسیار بالایی داشته باشد و علاوه بر این مجهز به سیستم ضد سرقت باشد تا از خطر دستبرد افراد متفرقه به گاوصندوق شما جلوگیری کند.

نکته بسیار مهم در این قسمت یعنی “نوع استفاده” که غالبا به آن نمی پردازند، این است که کارشناسان همواره توصیه می کنند، گاو صندوقی بخرید که از آن چه الان نیاز دارید بزرگ تر باشد.

چرا که گاوصندوق، محصولی عمری است و شما سالیان مدید از آن استفاده می کنید. این امر بدیهی است که در آینده وسایل و مدارک گران بهای بیش تری را در گاوصندوق خود نگهداری می کنید.

3) فضای مورد نیاز و محل نصب صندوق:

محل نصب گاوصندوق شما، اهمیت زیادی دارد. پیش از خرید گاوصندوق، در دسترس همه نبودن، پنهان بودن، عاری از نم و رطوبت بودن و … از نکات مهمی هستند که باید برای جایگذاری گاوصندوق خود در نظر داشته باشید. اگر محل نصب در طبقات بالایی است باید امکان انتقال صندوق از طریق آسانسور یا راه پله ها را بررسی نمایید. توجه داشته باشید که برخی از مدل های گاوصندوق بدلیل حجم یا وزن بالا امکان انتقال به طبقات ساختمان را ندارند و یا انتقال آن ها با خطراتی همراه می باشد.

4) درجه امنیت گاوصندوق:

گاوصندوق از لحاظ ایمنی و امکانات، تنوع بالایی دارد. تجهیز درب صندوق به سیستم ضد سرقت، استفاده از قفل های کلید بلند با کیفیت، قفل رمز مکانیکی و دیجیتالی درجه یک، استفاده از قفل های فینگر پرینت (اثر انگشتی) و غیره از موارد مهم درمیزان و  ضریب ایمنی گاو صندوق است. هر کدام از این متعلقات، هزینه ای را برای شما ایجاد میکنند. پس باید به نسبت نیاز شما و حساسیت کار هزینه صرف کنید.

طبق مطالب فوق، ایمن ترین گاوصندوق های که کارشناسان پیشنهاد می کنند، گاوصندوق دیجیتال می باشد.

5) موارد ظاهری و تنوع گاوصندوق:

رنگ و نوع رنگ گاوصندوق که میتواند از نوع رنگ روغنی و یا رنگ کوره ای الکترو استاتیک باشد از موارد مربوط به ظاهر کالای مورد نظر شما برای خرید هستند. نوع قفسه بندی داخل صندوق نسوز و ابعاد صندوقچه داخلی آن هم برای خریدار می تواند اهمیت داشته باشد.

اگر در هنگام خرید گاو صندوق، مورد دلخواه خود را پیدا نکردید، می توانید از کارخانجات تولید گاوصندوق راهنمایی بگیرید. با کمک تیم طراحان و کارشناسان شرکت مربوطه گاوصندوق دلخواه خود را طراحی کنید و به صورت سفارشی صندوق خود را با رنگ، طرح، ابعاد، اشکال خاص هندسی و ورژن دلخواه خود ثبت سفارش و تحویل بگیرید.

6) خدمات پس از فروش تولیدکننده گاوصندوق:

در پایان نکته قابل ذکر اینکه  پس از امنیت قابل قبول محصول، خدمات پس از فروش مهم ترین فاکتور برای گاوصندوق انتخابی شما می باشد.

هنگام خرید گاو صندوق حتما از راهنمایی های فرشندگان استفاده کنید. میزان و نوع خدمات پس از فروش گاوصندوق را جویا شوید. کیفیت صندوق هر چقدر هم که بالا باشد ، شما در طول استفاده از آن به خدمات فنی نیاز پیدا خواهید کرد. لذا سعی نمایید از فروشگاه های معتبر که محصولات شناخته شده عرضه می کنند و از برند های مطرحی که طبق آمار، کارخانه خدمات دهی خوبی در صنعت صندوق نسوز ارائه می دهد خرید نمایید. بدین جهت می توانید از سرچ گوگل و یا تلفن 118 نیز کمک بگیرید.

فروشگاه اینترنتی گاوصندوق آرکا

گاوصندوق آرکامجموعه تولیدی انواع گاوصندوق، گاوصندوق دیجیتال، درب های نسوز و سیستم‌های ضد سرقت که بیش از دو دهه سابقه در زمینه طراحی و تولید گاوصندوق‌های نسوز دارد.محصولاتاین شرکت در اندازه‌های متفاوت و کاربری‌های گوناگون از گاو صندوق خانگی تا اداریرا در بر می‌گیرد. به دست آوردن گواهینامه‌های متعدد برای کیفیت و ماندگاری و ایمنی صندوق نسوز آرکا، اعتبار ویژه‌ای به تولیدات این شرکت ایرانی بخشیده است. برای خرید گاوصندوق می توانید تمامی گاو صندوق های آرکا را با دو سال گارانتی وخدمات پس از فروش مادام العمر آرکا، پس از مشاهده قیمت گاوصندوق با تخفیف ویژه بصورت اینترنتی، گاوصندوقی ارزان و ایمن خریداری کنید.

پیج اینستاگرام گاوصندوق آرکا

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *