مقالات مرتبط

دسته بندی ها

در انتخاب گاو صندوق به چه مواردی دقت کنیم

در انتخاب گاو صندوق به چه مواردی دقت کنیم

برای اقدام به خرید گاو صندوق پیش از هر چیز باید عجله نکنید. تقریبا هدف تمام کسانی که گاوصندوق می خرند یکسان است; پول و طلا و سند و عکس و تمامی اشیائی که ارزش مادی و حتی معنوی بسیار زیادی دارد در گاوصندوق نگه داری می شود. بنابراین نیاز است که هوشمندانه خرید کنید. آگاهی از نکات زیر کمک شایانی به شما در مرحله قبل از خرید خواهد کرد.

متناسب با نیازتان خرید کنید

 مهم است که بدانید چه گاوصندوقی می خواهید; زیرا گاوصندوق ها ابعاد و طرح های بسیار متنوعی دارند. مثلا سیف باکس هتلی بسیار کوچک است و نسوز نیست. این صندوق اصلا مناسب استفاده در یک شرکت یا اداره نیست.

گاوصندوق خانگی هم دارای محدوده وزنی و ابعاد مشخصی است. در حقیقت مخصوص فضای خانه و اشیائی که در آن نگهداری خواهد شد  طراحی شده است. یا اینکه گاوصندوق اسلحه طرح خاص خود را برای نگهداری از اسلحه دارد.

از مراکز معتبر خرید کنید و به فروشنده اعتماد نمایید

مراکز معتبر فروش گاوصندوق به خوبی به خریدار مشاوره می دهند; از این رو می توانید به آنها اعتماد کنید; بنابراین سعی کنید به مراکز معتبر رفته و پیش از انتخاب نهایی گاو صندوق حتما از مشاوره های فروشندگان بهره ببرید.

به هیچ وجه از فروشندگان سیار خرید نکنید

هیچ یک از برندهای معتبر گاوصندوق به صورت سیار اقدام به فروش گاوصندوق نمی کنند. بلکه به مشتریان خود و به تولیدات کارگران زحمتکش خود کاملا احترام می گذارند. بهترین گاوصندوق ایرانی را می توانید از کارخانه های تولیدی ، مراکز و دفاتر رسمی فروش و سایت رسمی فروش اینترنتی آنها شناخت. بنابراین فروشندگان سیار را هرگز نمی توان معتبر دانست.

وزن گاوصندوق را حتما در نظر بگیرید

گاوصندوقی که وزن سنگین نداشته باشد را هرگز نخرید. نخریدن آن بهتر از خریدن آن است. ورق و آلیاژ استفاده شده در گاوصندوق ، بتن مسلح تزریق شده ما بین جداره های گاوصندوق تاثیر ممستقیم در وزن آن دارد. بنابراین گاوصندوق سبک مشخصا از کیفیت بالایی برخوردار نیست. ضمن این که به راحتی قابل حمل و قابل سرقت است.

اولویت را به صندوق های ضدسرقت بدهید

حتما گاوصندوق ضدسرقت بخرید. انتخاب گاو صندوق مجهز به سیستم های ضدسرقت و هشدار دهنده تضمین کننده امنیت اسناد و مدارک شماست. مخصوصا پیش از خرید درباره رمز گاوصندوق خود از فروشنده توضیح بخواهید و در فضای مجازی هم مطالعه فرمایید. دستگاه رمز امنیت صندوق را چند برابر می کند. مخصوصا رمز دیجیتال و رمز دیجیتال اثر انگشتی که امن تر و کار با آن راحت تر است. رمز را فقط در ذهن خود ثبت کنید و آن را جایی یادداشت نکنید.

صندوق نسوز آرکا بیش از 20 سال است که در صنعت ساخت و تولید گاوصندوق ایرانی فعالیت درخشان دارد. از این رو می توانید پیش از انتخاب گاو صندوق خود به دفاتر فروش آرکا رفته یا به کارخانه مراجعه نمایید. حتی می توانید فقط با یک تماس از مشاوره های رایگان آرکا پیش از خرید نهایت استفاده را ببرید.

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *