Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

درب خزانه بانک چگونه ساخته می شود

درب خزانه بانکی

خزانه بانک در واقع گاوصندوق بزرگی است که انبوه پول های بانک در آنجا نگهداری می شود; برای همین کلید خزانه دست فردی معتمد است; و رئیس بانک یا معاون شعبه به داخل خزانه ورود و خروج دارند; تامین امنیت خزانه بانک بسیار مهم است. از این رو وجود یک درب خزانه بانک ضدسرقت در هر شعبه ای ضروری است. کار این درب این است که اتاق یا محفظه مورد نظر را تبدیل به یک گاوصندوق بزرگ و فوق ایمن می کند.

درب خزانه بانک چگونه ساخته می شود

برای ساخت یک خزانه ابتدا فضای مورد نظر مشتری باید رابیتس بندی شود. سپس بتن مسلح تزریق گردد. به ابعاد درب خزانه ای که قرار است ساخته شود پایه هایی از قبل آماده و ساخته می شود. سپس این پایه ها در محل برای اتصال جوش داده شده و ثابت می گردد; در نهایت دور درب قالب گیری شده و مجددا بتن ریزی می گردد.

بدنه درب خزانه با فولاد به قطر 8 تا 10 میلیمتر تولید شده و ما بین دو جداره فولاد بتن مسلح تزریق می شود و با زبانه های 50 تا 90 میلی متر از چها طرف مهار می گردد. درب مجهز به انواع سیستم های باز دارنده انواع رمزها مثل مکانیک تایوان، دیجیتال کره و یا اثر انگشتی و قفل های کلید بلند می باشد. تمام این ها با نظر و سفارش مشتری و مشاور فروش صندوق نسوز آرکا صورت می گیرد و همین ایمنی و اعتماد به شرکت آرکا باعث استقبال از این محصول بین مشتری ها شده است.

قیمت درب خزانه بانک

قیمت درب خزانه با توجه به نوع سفارشی که مشتری دارد تغییر می کند; به طور مثال درب خزانه را می توان همراه با درب حفاظ و یا درب فرار سفارش داد; بنابراین توصیه ما این است که مکان مورد نظر خود را به مهندسان آرکا نشان دهید تا آنها با بازدید حضوری بتوانند بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهند. ضمن این که پروسه صفر تا صد تولید و نصب درب خزانه بانک توسط کارشناسان و نیروهای زبده آرکا انجام می پذیرد.

آرامش کامل را با آرکا تجربه کنید

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *