مقالات مرتبط

دسته بندی ها

برای خرید گاوصندوق در شب عید باید به چه نکاتی توجه کنید؟

4 نکته برای امنیت بیشتر و خرید گاوصندوق مرغوب

خرید گاوصندوق مرغوب و یا هر ابزار امنیتی می تواند شامل فصل و یا مقطع زمانی خاصی باشد; نیاز به افزایش امنیت محل کار و محل زندگی، زمان خاصی را نمی شناسد; هر زمان که شما در محل کار یا منزل، بررسی کردید و متوجه شدید که برای نگهداری و حفظ اموال و دارایی و وجوه نقد خود به یک محصول امنیتی نیاز دارید، باید در اسرع وقت، خرید خود را انجام دهید.

درصورتی که زمان کافی ندارید و برای ایمن سازی منزل و محل کار خود سردرگم شده اید، می توانید با آرکا تماس بگیرید تا مشاوران آرکا با درنظر گرفتن شرایط شما چه از بابت نقدینگی و چه از بابت فضا، نیاز و حتی پروتکل های امنیتی محیط اطراف شما، بهترین پیشنهاد را برای بالا بردن امنیت محل زندگی تان به شما معرفی کنند.

گاوصندوق ضامن امنیت اموال شما در هنگام مسافرت شماست

مسئله اینجاست که این احساس نیاز و بررسی وضعیت ایمنی، در برخی اوقات برای افراد جامعه، بیشتر می گردد; هنگامیکه یک فرد به مدت طولانی، و به دلایل گوناگون، منزل یا محل کار خود را ترک می کند، بلادرنگ دغدغه ذهنی او، وضعیت حفاظت فیریکی از آن محل می شود. گاوصندوق، یکی از مهمترین لوازم امنیتی و حفاظتی به شمار می رود.

ایام نوروز و سال نو در ایران همانند اکثر کشورها، همراه با تعطیلات طولانی مدت است; غیر فعال بودن طولانی مدت یک محل کار و خالی از سکنه بودن منزل، فرصتی بی نظیر برای سارقان می سازد; آمار و گزارشات پلیس، این مسئله را تایید می کند; یک صاحبخانه و یا یک کارفرما، نمی تواند تمامی اسناد و مدارک و اموال با ارزش خود را هنگام تعطیلات با خود جابجا کنند; پس چاره ای جز ارتقای امنیت آن محل نیست.

دزدگیر و سایر ابزار حفاظتی لازم است ولی کافی نیست

نصب سیستم دزدگیر، دوربین مداربسته و البته تهیه یک گاوصندوق استاندارد، از جمله این موارد هستند. افراد باید توجه داشته باشند که مانند تمام ابزارهای حفاظتی، یک گاوصندوق هم باید دارای کیفیت و امنیت مطلوب باشند. صندوق های نسوز و همچنین درب های خزانه، شاید همگی از لحاظ ظاهری و رنگ و رو شبیه باشند. اما مشخصات ظاهری در مورد گاوصندوق، تعیین کننده کیفیت آن نیست.

در خرید گاوصندوق فریب تبلیغات و تخفیفات غیرعادی را نخورید

با توجه به اینکه، ایام نزدیک به پایان سال همراه با التهاب و هیجان در بازار است، خریداران یک گاوصندوق نباید فریب تبلیغات و یا تخفیف های غیر عادی فروشندگان را بخورند. گاو صندوق و صندوق نسوز، وسیله ای خاص است که باید با دقت و احتیاطی خاص تهیه شود. علاوه بر خرید گاوصندوق، می بایست، محل مورد نظر یعنی منزل یا محل کار را به تجهیزات جانبی امنیتی مهجز کرد.

خرید گاوصندوق مرغوب به شما کمک می کند نه هر گاوصندوقی

یک گاوصندوق مرغوب هرچقدر هم که قوی باشد تا اندازه ای می تواند در مقابل تلاش یک سارق مقاومت کند; لذا مکمل هایی مثل دزدگیر، دوربین مداربسته و امثال اینها لازم است; بعد از تهیه گاوصندوق، حتما باید رمز آن را روی یک عدد نسبتا مشکل تنظیم کنید; قبل از شروع تعطیلات، کلیه امکانات گاوصندوق را چک کنید و از صحت کار آن اطمینان پیدا کنید; گاوصندوق را در محلی نصب کنید که دسترسی به آن و باز و بست کردن دربش مشکل باشد. سعی کنید، کار تهیه ی گاوصندوق را به روزهای پایانی سال محول نکنید، چرا که ممکن است به دلیل کمبود وقت، فرصتی مناسب برای خرید یک صندوق نسوز مرغوب و درجه یک نداشته باشید.

شرکت تولید و فروش تخصصی انواع محصولات امنیتی و صندوق نسوز آرکا ( محمدزاده) آرزوی تعطیلاتی خوش و سال جدیدی توام با آرامش کامل را برای همه عزیزان دارد.

 

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

 

مقالات مرتبط

گاوصندوق روز پدر

بهترین کادو روز پدر

معرفی بهترین کادو برای روز پدر گروه صنعتی آرکا، ضمن تبریک روز پدر و ولادت امام علی (ع) تخفیف ویژه ای را برای عزیزانی که

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *