Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

دلایل محبوبیت گاوصندوق نسوز آرکا

دلایل محبوبیت گاوصندوق نسوز آرکا

گروه تولیدی صندوق نسوز آرکا بیش از بیست سال است که در صنعت تولید گاوصندوق فعالیت می کند. بیش از 20 سال سابقه درخشان این شرکت بی دلیل نبوده است. هم اکنون در شرق کشور به عنوان برند برتر و در سراسر ایران به عنوان یک محصول خوش نام داخلی شناخته می شود. به طوری که دارای پربازدید ترین سایت تخصصی گاو صندوق در ایران است. این عوامل انگیزه ما را برای این حرکت رو به جلو دو چندان کرده است. دلایل محبوبیت گاوصندوق نسوز آرکا و این موفقیت و حرکت رو به جلو را مدیون 3 اصل مهم زیر هستیم.

  • لطف خدا
  • تلاش بی وقفه و هدفمند نیروهای متعهد و دلسوز و با انگیزه 
  • اعتماد و حمایت مشتریان عزیز به تولید کننده بومی 

علت استقبال گرم مردم و دلایل محبوبیت گاوصندوق نسوز آرکا را می توان در 4 موضوع جستجو کرد که در اینجا به آن می پردازیم.

  • ایجاد پشتوانه محکم برای مشتریان
  • سفارشی سازی
  • کیفیت و ایمنی بالا
  • سهولت در خرید

ایجاد پشتوانه محکم برای مشتریان

گروه تولیدی گاوصندوق نسوز آرکا، محصولات خود را با گارانتی یا ضمانت 24 ماهه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. به علاوه خدمات پس از فروش مادام العمر آرکا مشمول تمامی محصولات تولیدی این شرکت می باشد. این عوامل کنار امتیازات دیگر مجموعه، باعث ایجاد پشتوانه محکمی برای مشتریان و خریداران گاو صندوق خواهد شد و باعث می شود خریدار با آرامش کامل و اطمینان خاطر اقدام به خرید گاو صندوق نماید.

کیفیت و ایمنی بالا

همواره بیشترین محصولی که در بازار به فروش می رسد محصول با کیفیت است; بنابراین فقط برندها و کمپانی هایی که تولید کنندگان قابلی باشند در بازار می مانند. این شرط لازم برای استقبال مشتریان از یک محصول است. در مورد گاو صندوق هم همین طور است.

مشتری گاو صندوق ترجیح می دهد با ارزش ترین وسایل زندگیش توسط یک گاوصندوق ضدسرقت ، ایمن و نسوز محافظت شود. گاوصندوق های آرکا از لحاظ کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارند. استفاده از ورق مناسب در بدنه گاوصندوق ، استفاده ار بتن مسلح و عدم استفاده از گچ در ساخت صندوق ها و در نتیجه کاملا نسوز بودن آنها ، استفاده از انواع سیستم های ضد سرقت باعث شده کیفیت و امنیت محصولات آرکا در سطح بسیار مطلوب و بالایی قرار داشته باشد.

ساخت گاوصندوق به سفارش مشتری

یکی از دلایل محبوبیت گاو صندوق نسوز آرکا پیش مشتریان داشتن قابلیت سفارشی سازی می باشد. داشتن دانش فنی بالای مهندسان و طراحان آرکا سبب شده این قابلیت برای مشتری وجود داشته باشد تا هر صندوقی که مایل است اعم از طرح ، ابعاد ، رنگ و…را سفارش دهد. ضمن این که با دادن مشاوره های رایگان به همراه بازدید از محل نصب گاوصندوق نهایت کمک فکری نیز به مشتری داده خواهد شد.

خرید اینترنتی گاوصندوق آرکا

آرکا علاوه بر دفتر مرکزی و محل کارخانه ، نمایندگی های زیادی در سراسر کشور دارد;. در صورتی که به محل کارخانه دسترسی ندارید یا در شهر دیگری هستید به راحتی می توانید از نمایندگی های مجاز آرکا با همان قیمت درب کارخانه خرید نمایید.

از دلایل محبوبیت گاوصندوق نسوز آرکا که بسیار هم تاثیرگزار است فروشگاه اینترنتی تخصصی گاوصندوق آرکا می باشد. زیرا حتی در منزل هم می توان گاو صندوق مد نظر را خریداری کرد. فقط کافیست وارد سایت صندوق نسوز آرکا شوید و صندوق خود را انتخاب کنید. و با خیال راحت در منزل خرید خود را تحویل بگیرید. ضمن این که هر گونه آموزش و خدمات هم در منزلتان انجام خواهد شد.

مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی گاوصندوق آرکا

  • نماد اعتماد الکترونیکی
  • سهولت در خرید
  • تخفیف 4%

نماد اعتماد الکترونیکی

با داشتن نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره و دریافت نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال با اطمینان می توانید از وبسایت آرکا خرید نمایید. تمامی توضیحات لازم اعم از ابعاد ، وزن ، قابلیت ها و رمزها به همراه لیست قیمت های آنها برای هر مدل از گاو صندوق ها به طور کامل شرح داده شده است. همچنین انواع مقالات آموزشی گاوصندوق در سایت موجود است که کمک شایانی به افزایش سطح آگاهی و اطالاعات شما برای انتخاب بهتر و درست تر گاو صندوق خواهد کرد.

مشاوره های رایگان

ضمن این که می توانید از مشاوره های رایگان آرکا استفاده نمایید; فقط با یک تماس می توانید با مشاوران آرکا مشورت کرده و با اطمینان و آرامش کامل محصول خود را از فروشگاه اینترنتی گاو صندوق آرکا خرید کنید و در منزل خود تحویل بگیرید. ضمن این که حمل گاوصندوق به طبقات و نصب آن هم به عهده نیروهای باتجربه آرکا می باشد.

4% تخفیف فروش گاو صندوق

توصیه ما این است که تا می توانید سعی کنید به خرید اینترنتی گاوصندوق داشته باشید; زیرا علاوه بر همه امتیزات ، دست کم یک تخفیف 4 درصدی هم شامل حال خرید شما خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی گاوصندوق آرکا

گاوصندوق آرکا مجموعه تولیدی انواع گاوصندوق، گاوصندوق دیجیتال، درب های نسوز و سیستم‌های ضد سرقت که بیش از دو دهه سابقه در زمینه طراحی و تولید گاوصندوق‌های نسوز دارد. محصولات این شرکت در اندازه‌های متفاوت و کاربری‌های گوناگون از گاو صندوق خانگی تا اداری را در بر می‌گیرد. به دست آوردن گواهینامه‌های متعدد برای کیفیت و ماندگاری و ایمنی صندوق نسوز آرکا، اعتبار ویژه‌ای به تولیدات این شرکت ایرانی بخشیده است. شما می توانید تمامی گاو صندوق های آرکا را با دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر آرکا و با تخفیف ویژه بصورت اینترنتی خریداری کنید.

آرامش کامل را با آرکا تجربه کنید

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

 

 

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *