ارسال رایگان گاوصندوق به سرتاسر ایران

صندوق نسوز آرکا، در تمامی مراحل طراحی، تولید، ارسال و خدمات همواره و در هر ساعت از شبانه روز همراه مشتریان خود می باشد.

باتوجه به اینکه مشتری محترمی که قصد تهیه گاوصندوقی درجه یک و با ضمانت دارد، دیگر دغدغه حمل و نقل و حتی نصب گاوصندوق خود را نداشته باشد. آرکا در تمامی مراحل ارسال و نصب به سراسر کشور مشتریان را راهنمایی و حتی در صورت لزوم نیروهای آموزش دیده شرکت را اعزام می کند.

بدیهی است هزینه ارسال گاوصندوق از یک شهر به شهر دیگر، با توجه به وزن سنگین گاوصندوق، مبلغ قابل توجه و زیادی می باشد. که حتی این موضوع بسیاری را از خرید گاوصندوق منصرف می کند.

صندوق نسوز آرکا، این هزینه سنگین ارسال گاوصندوق را به عنوان تخفیفی ویژه برای مشتریان خود در نظر گرفته است. *توجه: هزینه ارسال گاوصندوق تاشهر مقصد در صورتی که تخفیف ویژه اینترنتی برای کاربر اعمال نشده باشد بر عهده شرکت صندوق نسوز آرکا می باشد.

نقش نوسانات قیمت دلار در گاوصندوق

سفارش اینترنتی ، ارسال رایگان و فوری

در هر شهر یا استان دیگری که زندگی می کنید می توانید از سایت آرکا اقدام به خرید اینترنتی گاوصندوق کنید. یا از  نمایندگان مجاز صندوق نسوز آرکا در سراسر ایران به صورت حضوری خرید نمایید و جهت ارسال گاو صندوق ، کار را به نماینده بسپارید.

نمایندگان آرکا با تجربه کافی و ارسال محصول مد نظر با کیفیت و تجهیزات لازم، نیاز شما را به جهت تهیه و نصب گاوصندوق در محل رفع می کنند.

در صورتی که در شهری یا روستا یا منطقه ای زندگی می کنید که صندوق نسوز آرکا در آن جا نمایندگی ندارد نگران نباشید. آرکا گاوصندوق شما را صحیح و سالم به شما تحویل خواهد داد. این کار توسط باربری های طرف قرارداد آرکا در سراسر ایران انجام می پذیرد.

این باربری ها همواره در حال حمل و نقل گاو صندوق های آرکا می باشند. لذا تخصص و تجربه لازم در این زمینه را دارند.

بنابراین به هیچ عنوان نگرانی و دغدغه ارسال و نصب صندوق خود را نداشته باشید. در حقیقت کار را به کاردان بسپارید و با آرامش کامل  خرید کیند و صرفا به این دقت کنید که کدام یک از محصولات آرکا می تواند نیاز مورد نظر شما را رفع و رجوع و برآورده کند.

آرکا برای تمامی مشتریان خود 2 پوئن در نظر گرفته است، که مشتری می تواند به دلخواه یک کدام را انتخاب کند. این 2 پوئن عبارتند از: 4 درصد تخفیف فروشگاهی و یا ارسال رایگان تا شهر مقصد.

* توجه داشته باشید که هر کاربر میتواند تنها از یک پوئن استفاده کند؛ تخفیف فروشگاهی یا ارسال رایگان

نحوه ارسال گاو صندوق

حمل و نقل گاوصندوق و جابجایی آن کار آسانی نیست. البته برای کسانی که تا به حال این کار را نکرده اند. چرا که یک کالای غالبا سنگین و حجیم است. بنابراین جابجایی گاو صندوق نیاز به مهارت لازم و ابزار خاص مورد نیاز خود دارد. به همین دلیل سوالی که بسیاری از مشتریان در هنگام خرید می پرسند این است که نحوه ارسال گاوصندوق به چه شکل است ؟

لازم به ذکر است که با افتخار به شما خریداران گاوصندوق آرکا اعلام کنیم به هیچ وجه دغدغه ای پیرامون این موضوع نداشته باشید. در هر مکانی از میهن عزیزمان که باشید گاو صندوق شما دقیقا در محل نصب مورد نظر شما و مطابق با میل و سلیقه و نظر شما قرار خواهد گرفت.

چنان چه در مشهد یا شهرهای نزدیکی مثل چناران و شهر جدید گلبهار سکونت داشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن صندوق به دستتان می رسد. علاوه بر آن می توانید به محل کارخانه آمده و از مراحل ساخت گاوصندوق خود دیدن فرمایید. مخصوصا فرآیند بتون ریزی را از نزدیک ببینید تا از نسوز بودن گاوصندوق تان بیشتر اطمینان پیدا کنید.

مجموعه تولیدی آرکا

گاوصندوق آرکا مجموعه تولیدی است که انواع گاوصندوق، درب های نسوز و سیستم‌های ضد سرقت را تولید میکند .

آرکا بیش از دو دهه سابقه در زمینه طراحی و تولید گاوصندوق‌های نسوز دارد.

محصولات این شرکت در اندازه‌های متفاوت و کاربری‌های گوناگون از گاو صندوق خانگی تا اداری و فروشگاهی را در بر می‌گیرد.

به دست آوردن گواهینامه‌های متعدد برای کیفیت و ماندگاری و ایمنی صندوق نسوز آرکا، اعتبار ویژه‌ای به تولیدات این شرکت ایرانی بخشیده است.

شما می توانید تمامی گاو صندوق های آرکا را با دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر آرکا و با تخفیف ویژه بصورت اینترنتی خریداری کنید.

و همانطور که در این نوشته ذکر شد ، شرکت صندوق نسوز آرکا با پرداخت هزینه ارسال تا بابری شهر مقصد ، دیگر نگران هزینه سنگین ارسال محصول خود نباشید .

آرامش کامل را با آرکا تجربه کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به پیج صندوق نسوز آرکا مراجعه کنید .

و یا به همکاران ما در قسمت بازرگانی و فروش تماس بگیرید.

پیج اینستاگرام آرکاgavsandogh_arka@