Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

تولید انواع گاو صندوق سفارشی

گاو صندوق سفارشی آرکا

صندوق نسوز آرکا مجموعه ای تولیدی است که حدود ربع قرن به عنوان یک تولید کننده داخلی در زمینه ساخت گاوصندوق مشغول به فعالیت است. تجربه و کار آزمودگی متخصصان و توان فنی نیروهای این شرکت، باعث شده بتوانند هر گونه گاو صندوق سفارشی به دلخواه خریداران  را طراحی و تولید نمایند.

به طور کلی در سبد کالای آرکا از هر نوع گاوصندوق چندین مدل وجود دارد. این مدل ها از قبل طراحی شده اند. این طراحی ابعاد ، طبقات ، تجهیزات ، مواد اولیه ، رنگ و… محصول را شامل می شود. پایه و اساس گاو صندوق های از پیش ساخته شده بر اساس نیاز سنجی صورت گرفته از مشتریان است.

اما با توجه به این که نصب گاوصندوق در هر مکانی شرایط خودش را دارد و مدل های از پیش ساخته شده برای بعضی مکان ها مناسب و ایده آل نباشد، خریداران گاوصندوق با توجه به شرایط خاص خود می توانند اقدام به سفارش صندوق خود نمایند.

مزایای خرید گاو صندوق سفارشی

چنان چه بخواهید یک گاوصندوق سفارشی تهیه کنید در حقیقت دارید از امتیازات خاصی استفاده می کنید که برخی از آنها را در اینجا ذکر می کنیم :

  • می توانید محل و مکانی که می خواهید در آنجا صندوق قرار گیرد را تعیین و آماده کرده و بر اساس آن اندازه های آنجا یک گاو صندوق سفارش دهید تا در کنار صندوقتان فضای خالی و اضافه ای نداشته باشید.
  • می توانید رنگ گاوصندوق خود را با میل و سلیقه خود انتخاب کنید و صرفا به رنگ های متداول و پیش فرض که در ساخت آنها استفاده می شود بسنده نکنید. همچنین نوع رنگ که معمولی باشد یا کوره ای نیز به اختیار شما خواهد بود.
  • می توانید سفارش دهید تا صندوق تان به شکل خاصی طرحی شود. مثلا بعضی مشتری ها صندوق های ذوزنقه ای شکل تقاضا می کنند. مثلا اگر صاحب هتل یا مسافر خانه ای هستید می توانید سفارش دهید لوگو یا آرم از برند و نام هتل شما روی گاوصندوق هتلی خود تعبیه شود. همچنین در تعداد طبقات داخلی نیز می توانید تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید.
  • نصب انواع سیستم های امنیتی را می توانید به ضرورت سفارش دهید. به طور مثال ممکن است بخواهید هم از رمز اثر انگشتی و هم از سیستم هوشیار به طور همزمان در گاوصندوق سفارشی خود استفاده کنید تا با آرامش کامل لوازم با ارزشتان را به آن بسپارید.
  • فروش گاو صندوق سفارشی نشان دهنده توانمندی فنی تولید کننده آن است. چرا که ساخت یک محصول خاص کار هر کسی نیست. بنابراین در صورتی که به یک تولید کننده و به طور مستقیم گاوصندوق سفارش می دهید مطمئن باشید کار درخور و با کیفیت را تحویل خواهید گرفت.

آرامش کامل را با آرکا تجربه کنید

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *