Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

فروش گاوصندوق نگهداری سلاح

فروش انواع گاوصندوق نگهداری سلاح یا اسلحه به سفارش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت نصب در اسلحه خانه ها توسط صندوق نسوز آرکا در حال انجام می باشد.

گاوصندوق های نگهداری سلاح نسوز بوده و به صورت دو جداره طراحی شده اند. بین دیواره های داخلی و خارجی آن از پشم سنگ پر شده است و از بتن استفاده نشده است.

وزن این گاو صندوق ها در حدود 300 کیلوگرم می باشد. بنا به در خواست خریدار چرخ هم زیر این محصولات نصب شده است تا بتوان به راحتی آن را حمل و جابجا نمود.

این گاو صندوق ها در ابعاد سفارشی زیر ساخته شده و جهت تحویل به سپاه به زنجان قزوین سنندج بندرعباس اصفهان و البرز ارسال شدند:

  • ارتفاع: 191cm
  • عرض: 65cm
  • عمق: 57cm

فضای داخلی این گاو صندوق ها به گونه ای است که می توان 7 اسلحه را به صورت ایستاده کنار هم قرار داد به گونه ای که ثابت ایستاده نیفتند و از بالا و پایین مهار شوند.

در قسمت بالایی هم یک فضای کوچک شبیه به یک طبقه تعبیه شده است. از این فضا جهت نگهداری سلاح های سرد مثل چاقو یا فشنگ ها یا… می توان استفاده کرد.

گاوصندوق نگهداری سلاح نسوز سفارشی برای سپاه

محل استفاده این محصولات در اسلحه خانه ها و پادگان های سپاه می باشد. بنابراین به سرقت رفتن آنها کاری در حد محال است. صرفا باید امنیت درب آن تامین می شد.

از این رو مشاوران آرکا پیشنهاد دادند که عزیزان در سپاه گاو صندوق های نگهداری سلاح خود را به بهترین رمز و بهترین سیستم ضد سرقت مجهز کنند.

نهایتا  تصمیم و سفارش بر آن شد که به همراه یک کلید و یک رمز مکانیک تایوانی گاوصندوق (variable)  با کیفیت روی درب نصب گردد.

علاوه  بر این 10 زبانه قطور 30 میلی متری ( 5 زبانه در پشت و 5 زبانه در جلو ) روی درب نصب شد و به یک دستگیره 3 شاخه صد دیلم متصل شد.

همچنین سیستم ضد سرقت مکانیکی مخفی از پشت درب به تمام 10 زبانه متصل گردیده است تا در صورتی که کسی بخواهد به زور درب را باز کند تمام زبانه ها از داخل قفل شوند.

صندوق نسوز آرکا در فرآیند فروش گاو صندوق های نگهداری سلاح سفارشی سپاه پاسداران خدمات زیر را نیز ارائه می دهد:

  • 24 ماه ضمانت پس از فروش
  • خدمات پس از فروش مادام العمر آرکا
  •  

 

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

 gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق روز پدر

بهترین کادو روز پدر

معرفی بهترین کادو برای روز پدر گروه صنعتی آرکا، ضمن تبریک روز پدر و ولادت امام علی (ع) تخفیف ویژه ای را برای عزیزانی که

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *