Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

قیمت گاوصندوق اسلحه آرکا

قیمت گاوصندوق اسلحه آرکا

در اسلحه خانه ها به دلیل پیشگیری از هر گونه اتفاق، مسئله امنیت و دست برد مهم ترین عاملی است که باید به آن توجه شود. به همین دلیل وجود صندوق نگهداری اسلحه در چنین مکان هایی الزامیست. جنگل بانان، محیط بانان، پلیس ها و دستگاه های امنیت همگی به گاو صندوق اسلحه نیازمند هستند.

گاو صندوق اسلحه به دو شکل ساخته می شود. یک روش این است که یک اتاق بزرگ تحت عنوان خزانه با تدابیر امنیتی طراحی و ساخته شود. این اتاق را اسلحه خانه خزانه هم می گویند. جهت نگه داری اسلحه گزینه ای ایده آل است. زیرا بسیار بزرگ و جادار است. به سلیقه و دلخواه ساخته می شود و از نظر امنیت در سطح بسیار بالایی می باشد.

روش دیگر ساختن گاوصندوق هایی با ابعاد و مشخصات فنی خاص، به عنوان صندوق نگهداری اسلحه است. صندوق نسوز ارکا ( محمدزاده ) بیش از 20 سال است که تولید کننده انواع گاوصندوق از جمله صندوق جا اسلحه ای می باشد. در این مقاله چند مدل از گاو صندوق های اسلحه ارکا را معرفی می نماییم.

گاوصندوق اسلحه آرکا مدل 300

گاوصندوق نسوز اسلحه مدل 300 صندوقی بسیار ایمن است. مثل تمام گاوصندوق های اسلحه به راحتی قابل حمل و در نتیجه سرقت نیست. همچنین قابلیت این را دارد که بهترین قفل ها و رمزها اعم از دیجیتالی و اثر انگشتی و سیستم هوشیار و…روی درب آن نصب گردد.

در جداره های این گاوصندوق بتون مسلح تزریق می شود. و آلیاژ استفاده شده از آن فولاد است. بنابراین نسوز نیز می باشد. استفاده از این گاوصندوق برای نگه داری از اسلحه های تا زیر 87 سانتی متر ارتفاع توصیه می شود. زیرا قیمت آن به نسبت سایر مدل های صندوق اسلحه ارزان تر می باشد. این گاوصندوق را به خاطر قیمت مناسب و ارتفاعش بیشتر برای اسلحه های کمر شکن استفاده می کنند.

گاوصندوق اسلحه آرکا 300MZ
گاوصندوق اسلحه آرکا 300MZ

گاوصندوق اسلحه آرکا مدل 500

گاوصندوق نسوز اسلحه مدل 500 بزرگتر و جادارتر از مدل 300 می باشد. به طوری اگر قصد نگه داری اسلحه تا ارتفاع 107 سانتی متر را دارید حتما این گاو صندوق به شما توصیه می شود. وزن آن به مراتب از مدل 300 بالاتر است. در واقع وزن 420 کیلوگرمی آن احتمال سرقت صندوق را کاهش می دهد.

همچنین بتن مسلح به کار رفته در دیواره ها به همراه آلیاژ مرغوب بدنه، سد محکمی در برابر آتش می باشد. قابلیت نصب و تعبیه شدن سیستم هوشیار ، رمز اثر انگشتی و انواع رمزهای دیجیتالی روی درب گاوصندوق مدل 500 وجود دارد. با توجه به موارد گفته شده، طبیعتا قیمت این مدل کمی بالاتر از مدل 300 می باشد.

قیمت گاوصندوق اسلحه آرکا مدل 500mz
گاوصندوق اسلحه آرکا مدل 500mz

گاوصندوق اسلحه آرکا مدل 600

گاوصندوق نسوز اسلحه مدل 600 مشابه دو مدل بالاست. همان قابلیت ها را دارد. اما مزیت دیگری هم دارد. طراحی آن به گونه ای است که اسلحه ای به ارتفاع 115 سانتی متر هم به راحتی داخل آن جای بگیرد.

فروش گاوصندوق اسلحه آرکا مدل 600mz
گاوصندوق اسلحه آرکا مدل 600mz

گاوصندوق اسلحه آرکا مدل 700

گاوصندوق نسوز اسلحه مدل 700 صندوق بسیار بهتری نسبت به سایر گاو صندوق های اسلحه معرفی شده می باشد. بیشترین فروش گاوصندوق اسلحه نیز متعلق به همین مدل صندوق است. علاوه بر تمام مزیت های گفته شده در بالا، وزن آن نیز حدود 500 کیلوگرم است. تفنگ و اسلحه با ارتفاع 125 سانتی متر به راحتی درون این صندوق نگهداری می شود. بسیار مقاوم به آتش و حرارت می باشد.  این صندوق می تواند از اشیا گران بهای شما در دمای 700 درجه تا یک ساعت محافظت کند.

خرید گاوصندوق اسلحه آرکا مدل 700mz
گاوصندوق اسلحه آرکا مدل 700mz

با توجه به نوع قفل و رمز استفاده شده روی درب این صندوق ها و همین طور چگونگی سیستم ضدسرقت آنها، هر مدل دارای دو نوع MS و MZ می باشد.

مقایسه گاوصندوق های معمولی با ضدسرقت آرکا
مقایسه گاوصندوق های معمولی با ضدسرقت آرکا

تمامی صندوق های نگهداری اسلحه آرکا مجهز به سیستم ضدسرقت منحصر به فرد این شرکت می باشند. همچنین دارای خدمات زیر نیز می باشند:

  • 24 ماه ضمانت ( گارانتی پس از فروش )
  • خدمات پس از فروش مادام العمر آرکا

جهت مقایسه قیمت گاوصندوق ها با هم می توانید به لیست قیمت گاوصندوق مراجعه فرمایید.

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *