Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

قیمت گاوصندوق رمز دار و بدون رمز

قیمت گاوصندوق رمز دار در مقایسه با گاوصندوق بدون رمز

یک خریدار گاوصندوق هنگام مراجعه به بازار و خرید یک صندوق نسوز به یکی از مهم ترین فاکتورهایی که دقت می کند قیمت گاوصندوق است. گاوصندوق بنا به دلایل متعددی دارای قیمت های متغیر است. به طور مثال قیمت گاوصندوق رمز دار با بدون رمز بسیار متفاوت است. در مجموع سطوح قیمت این محصول بستگی به عوامل زیادی دارد که مهم ترین آنها عبارتند از:

  • ابعاد
  • کیفیت
  • وزن
  • میزان تجهیزات امنیتی
  • شرایط بازار و قیمت ارز

تجهیزات مختلفی که روی یک گاوصندوق نصب می شود با توجه به سلیقه و نوع مصرف خریداران متفاوت است; بخش مهمی از تجهیزات گاوصندوق را رمز تشکیل می دهد; رمز گاوصندوق تاثیر زیادی روی امنیت و زیبایی آن دارد; به همین دلیل نسبت بالایی از قیمت و هزینه یک گاوصندوق مربوط به قیمت رمز آن می باشد.

رمزها تاثیر زیادی بر امنیت و زیبایی صندوق ها دارند; به همین دلیل عامل رقابتی بین تولیدکنندگان و برندها به حساب می آیند; مخصوصا رمز های دیجیتالی که علاوه بر امنیت بالاتر ظاهر گاوصندوق شما را به طور شگفت انگیزی جذاب می کنند. در بین رمزهای دیجیتالی هم رمزهای دیجیتالی اثر انگشتی به روز ترین نوع رمز هستند که امنیت گاوصندوق را تضمین می کنند.

قیمت رمز گاوصندوق

قیمت رمز گاوصندوق ها نیز به نوبه ی خود متنوعند; رمز های خارجی که توسط برندهای معتبر دنیا تولید می شوند قیمت بالایی دارند; از آنجا که این کالا به طور خام و کامل وارد کشور می شود لذا قیمت آن ارتباط مستقیمی به وضعیت بازار ارز دارد. یک تولید کننده گاوصندوق باید رمز و یراق آن را از طریق شرکت های بازرگانی بین المللی وارد کشور کرده و آن را با بهای نسبتا بالایی خریداری کند.

بنابراین قیمت گاوصندوق رمز دار شامل خود گاوصندوق و قیمت رمز آن به علاوه هزینه های واردات یراق آن می باشد. حال گاوصندوق دو طبقه رمز دار را درنظر بگیرید که هر طبقه شامل رمز مجزایی است. با این وجود خرید این نوع صندوق با توجه به امنیت بالایی که دارد به صرفه بوده و توصیه می شود. زیرا گاوصندوق حافظ مهم ترین دارایی های شماست. همچنین کالایی است که یکبار برای یک عمر و سال های متمادی خریده می شود، پس خرید گاوصندوق با رمز زیبا و ایمن صرفه جویی به حساب می آید.

بهترین برند گاوصندوق ایرانی

تولید کنندگان گاوصندوق سعی می کنند رمزهای خارجی را به طور انبوه خرید کنند تا قیمت تمام شده رمز خریداری شده پایین آید و بدین ترتیب خریدار و مصرف کننده نهایی بهای کمتری را پرداخت نمایند. با توجه به این توضیحات برای یک خریدار گاوصندوق ، بهتر است که کالای خود را از یک فروشنده ی عمده ی گاوصندوق تهیه کند تا قیمت رمز و بهای تمام شده کمتری بپردازد.

صندوق نسوز آرکا یکی از تولید کنندگان گاوصندوق در ایران است; بیش از بیست سال سابقه درخشان در تولید ملی گاوصندوق در ایران آرکا را به یکی از معتبر ترین برندهای گاوصندوق در ایران تبدیل کرده است. کیفیت بالای گاوصندوق های آرکا به همراه خدمات پس از فروش مادام العمر شرکت باعث استقبال گرم شما مشتریان گرامی شده است. به طوری که گروه تولید آرکا افتخار دادر با صادرات گاوصندوق به کشورهای همجوار سهمی در توسعه صادرات و ارز آوری به داخل و مهمتر از همه توسعه اشتغال پایدار کشورمان داشته باشد.

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

 

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *