Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

قیمت گاوصندوق طلافروشی آرکا

قیمت گاوصندوق طلافروشی

گاوصندوق در جواهرفروشی به اندازه خود جواهرات مغازه اهمیت دارد. چرا که امنیت کل سرمایه یک زرگر بر عهده گاو صندوق طلافروشی است. به همین دلیل قیمت گاوصندوق طلافروشی با توجه به اهمیت و تنوعی که دارد تعیین می شود. عمده صندوق های مورد استفاده در جواهر فروشی ها صندوق های ویترینی و زیرویترین و صندوق های آسانسوری هستند. بهترین گزینه برای این دست از مغازه ها عمدتا گاو صندوق آسانسوری پیشنهاد می شود. صندوق نسوز آرکا به طور تخصصی گاوصندوق  ویژه طلافروشان ، جواهر فروشان و ساعت فروشی ها طراحی و تولید می کند.

صندوق ویترینی آرکا مناسب طلا فروشی ها

پیش از این در اکثر مغازه های فروش زیور آلات شاهد گاوصندوق های عریض و پخش با ارتفاع کم که زیر ویترین پنهان می شوند و در دید مشتریان نیستندبودیم . این مدل ها را مجموعه آرکا با نام گاوصندوق ویترینی و زیرویترینی تولید می نماید. صندوق ویترینی آرکا طرح 1/5MZ و همچنین صندوق ویترینی آرکا طرح 1/5MS دو مدل صندوق نسوز مناسب برای زیر ویترین طلا فروش ها می باشند.  امنیت این دو مدل بسیار بالا و مثال زدنی است.

بهترین گاوصندوق برای طلا فروشی

بهترین گاوصندوقی که برای طلا فروشان توصیه می شود صندوق های آسانسوری می باشد. در نگاه اول در می یابیم که صندوق های ویترینی در دسترس  نیستند در حالی که مدل آسانسوری در دید عموم قرار دارد. ضمن این که قیمت گاوصندوق طلافروشی ویترینی از مدل آسانسور ارزان تر است. اما تفاوت های زیاد صندوق آسانسوری در مقایسه با ویترینی باعث شده است در صنف جواهر فروشان استقبال ازصندوق آسانسوری روز به روز بیشتر شود. از جمله می توان به درآمد زایی بیشتر ، زیبایی بیشتر ویترین ، امنیت فوق العاده بالا ، سهولت کار صرفه جویی در زمان چیدن ویترین و… اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم مقاله تفاوت صندوق آسانسوری با صندوق ویترینی را حتما مطالعه نمایید. آرکا مدل های زیر را به عنوان گاوصندوق آسانسوری به خریداران گرامی عرضه می دارد.

قیمت گاوصندوق طلافروشی

در صورت استفاده از صندوق آسانسوری می توانید از یک گاوصندوق دیگر به عنوان مکمل هم در مغازه استفاده کنید. معمولا مدل های زیر جهت گاوصندوق مکمل آسانسوری در طلا فروشی ها پیشنهاد می گردد:

در صورتی که بخواهید هر کدام از مدل های گفته شده را تهیه کنید یا این که بخواهید یک گاو صندوق خاص و منحصر به فرد برای خودتان سفارش دهید فقط بایک تماس می توانید از مشاوره های رایگان آرکا استفاده کنید. در صورت نیاز هم تکنسین های آرکا از محل بازدید می نمایند تا بهترین و با کیفیت ترین گاو صندوق ممکن ساخته و به مشتریان تحویل گردد.

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

 

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *