مقالات مرتبط

دسته بندی ها

4 مشکل عمده نگهداری از گاوصندوق

مشکلات نگهداری گاوصندوق

نگهداری از گاوصندوق کار بسیار آسانی است. زیرا نه فاسد می شود و نه بو می گیرد. نه تاریخ مصرف دارد. نه تغییر شکل و حالت می دهد. اما در صورت عدم استفاده نادرست از آن ممکن است مشکلاتی برای صاحب آن به وجود آید که به مهمترین آنها اشاره می کنیم:

حمل و نقل و جابجایی گاوصندوق 

اولین شاخصه هر گاوصندوق با کیفیت عالی را می توان وزن سنگین آن دانست. وزن زیاد سبب می شود سارقان نتوانند اولین حربه خود که دزدیدن خود گاو صندوق است را انجام دهند.

اما این وزن سنگین بارزترین مسئله براکسانی است که در منزل یا محل کار خود از گاو صندوق نگهداری می کنند. این وزن در اسباب کشی ها مخصوصا در طبقات و یا خانه تکانی ها و جابجایی های سالیانه و روزمره جهت نظافت و تغییر دکوراسیون می تواند مشکل آفرین باشد.

توصیه و پیشنهاد ما به شما این است که هرگز خودتان به تنهایی اقدام به جابجایی این غول سرد آهنی نکنید. در چنین مواقعی فقط کافیست تماس بگیرید.

یک تماس کافیست تا واحد حمل و نقل گروه تولیدی صندوق نسوز آرکا نیروهای زبده خود را به همراه تجهیزات ایمنی کامل در کمترین زمان و با هزینه ای به صرفه و قابل قبول جهت حمل و نقل گاو صندوق یا هر گونه جابجایی آن اعزام کند.

تغییر رمز گاو صندوق

یکی از عمده ترین مشکلات نگهداری گاوصندوق و شاید رایج ترین آنها مسئله تغییر رمز گاوصندوق است. حتما پس از خرید از فروشنده بخواهید تمام مراحل تغییر رمز را با جزئیات کامل به شما آموزش دهد. چه تغییر رمز مکانیکی و چه دیجیتالی را در زمان خرید از فروشنده های آرکا به طور رایگان آموزش ببینید.

برای این کار وقت بگذارید. چرا که گاوصندوق شما در طول سالیان دراز از اسناد ارزشمند شما مراقبت می کند. در این سال ها شما گاوصندوق تان را عوض نمی کنید بلکه بارها و بارها رمز آن را تغییر می دهید. لذا لازم است که تغییر رمز آن را بلد باشید.

این کار بسیار ساده است. فقط کافیست زمان گذاشته و آموزش ببینید. با وجود تمام آموزش ها در صورتی که موفق به تغییر رمز خود نشدید اصلانگران نباشید. با حفظ خونسردی با مشاورین آرکا تماس بگیرید. مشاوران با تجربه ما چه به صورت تلفنی و چه در صورت صلاحدید به صورت حضوری مشکل رمز شما را حل خواهند نمود.

شکستن کلید گاوصندوق

یکی دیگر از مشکلات پس از خرید گاوصندوق شکستن کلید و جا ماندن آن در درب صندوق است که به چند دلیل مختلف ممکن است رخ دهد. در صورتی که کلید گاوصندوق شکست به هیچ عنوان مضطرب نشوید. استرس را از خود دور کنید. رفع این مشکل کار شما نیست و نیاز به حضور یک فرد با تجربه دارد.

یک کلید ساز حرفه ای می تواند این موضوع را برای شما حل کند. در صورت تماس با واحد فنی صندوق نسوز آرکا نیز می توانید تقاضای اعزام نیرو به محل را نمایید. تکنسین های آرکا ضمن دادن آموزش های لازم در محل این مشکل را در کمترین  زمان ممکن حل می نمایند.

بازگشایی درب گاوصندوق

از رایج ترین مشکلات پس از خرید گاوصندوق باز نشدن درب آن است. باز نشدن درب گاو صندوق دلایل مختلفی دارد. اما عمدتا از حمله سارقین و عمل کردن سیستم ها و تجهیزات ایمن ناشی می شود.

حمله سارقین به گاوصندوق بارها و بارها اتفاق افتاده است. اگر شما صاحب یک گاوصندوق نسوز و ضدسرقت و ایمن باشید مشکلی برای اموالتان پیش نمی آید.

چرا که سیستم ضدسرقت مخفی صندوق شما عمل کرده و درب را از داخل قفل می نماید. در این صورت مراتب را به مسئولین فنی مجموعه آرکا اطلاع دهید تا آنها ضمن حضور در محل درب صندوق را برایتان باز نمایند.

به طور کلی در صورتی که از یک صندوق نسوز ایمن و پیشرفته و مجهز به سیستم های امنیتی برخوردار هستید به هیچ عنوان نگران نباشید. در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید ضمن حفظ خونسردی و با آرامش کامل صرفا با یک تماس کار را به کاردان بسپارید.

نتیجه گیری

گاو صندوق کالایی است کاملا امنیتی خدماتی. به این معنی که فروش این کالا به معنی فروش خدمات آن است. خدمات گاوصندوق از اهمیت به سزایی برخوردار است.

تمامی موارد گفته شده در این مقاله تنها قسمتی از خدمات پس از فروش صندوق نسوز آرکا می باشند. چنانچه مالک هر گاو صندوق با هر برندی باشید تفاوتی نمی کند. تنها کافیست تقاضای خدمات خود را به صورت تلفنی یا حضوری به واحد پشتیبان آرکا اعلام نمایید. 

 

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *