Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

مقایسه امنیت گاوصندوق خانگی با صندوق امانات

امنیت گاوصندوق خانگی بیشتر است یا صندوق امانات بانک

شاید گاوصندوق خانگی مناسب ترین انتخاب برای جواهرات با ارزش ، سکه های نادر و اشیایی از این قبیل باشد. اما در کنار آن برای این نوع اشیاء با ارزش استفاده از صندوق امانات بانک هم پیشنهاد مطمئنی است. چرا که امنیت صندوق امانات هم کمتر از امنیت گاوصندوق خانگی مناسب و ایمن نیست. در این مقاله به اختصار امنیت گاوصندوق منازل و صندوق امانات را با هم مقایسه می کنیم.

صندوق امانات بانکی برای لوازمی که بسیار مهم هستند و کمتر مورد استفاده قرار می گیرند گزینه بسیار ایده آلی است. اسناد و مدارک محرمانه خانه یا شرکت ها یا حتی سکه و طلا و ارز و… در صندوق امانات امنیت کامل دارند. شاخص ترین مزیت صندوق امانات این است که حفاظت از آن توسط بانک به خوبی صورت می گیرد و شما نیاز به انجام هیچ کاری در این زمینه ندارید. فقط کافیست هزینه ای برای آن پرداخت کنید. که این یک امر طبیعی است.

امنیت گاوصندوق خانگی آرکا

گاوصندوق خانگی شرایط متفاوتی دارد; بعضی از اشیا به سختی جایگزین می شوند مانند عکس های خانوادگی ، گواهی های تولد ، پاسپورت ها و سوابق مالیاتی و یا بعضی از زیور آلات به سختی جایگزین می شوند. اگر می خواهید از این اشیا محافظت کنید یک گاوصندوق خانگی ایمن می تواند راه حل ارزان قیمتی باشد. گاوصندوق ایمنی که بتوانید با آرامش کامل مهم ترین دارایی های تان را به آن بسپارید باید:

  • در برابر آتش سوزی مقاوم باشد. تا اگر آتش سوزی پیش آمد مدارک و اشیاء گران قیمت داخل گاوصندوق سالم بماند.
  • مجهز به سیستم ایمنی رمز با کیفیت مثل رمز دیجیتال یا رمز اثر انگشتی باشد. تا در صورت اعمال رمز نادرست ، گاوصندوق باز نشود.
  • سیستم ضدسرقت مکانیکی داشته باشد تا در صورت ضربه و غیر متعارف باز شدن درب گاوصندوق فعال شده و زبانه ها مجدد قفل می شود.
  • از وزن بالایی برخوردار باشد که به راحتی حمل نشود. اگر سبک وزن و کوچک است قابلیت ثابت شدن و پیچ شدن به یک جای ثابت مثل زمین را داشته باشد.
  • در صورت لزوم ضدآب باشد. ضدآب بودن گاوصندوق در مناطق پر بارش و سیل خیز مثل شمال کشور از امتیازات واجب گاوصندوق است.

سیستم های ایمنی بیشتری هم برای گاوصندوق می شود در نظر گرفت. در مورد افزایش امنیت گاوصندوق چندین مطلب در همین سایت موجود است که توصیه می کنیم حتما پیش از خرید گاوصندوق این مقاله ها را مطالعه فرمایید. ضمن این که می توانید از مشاوره های رایگان آرکا استفاده کنید. فقط کافیست تماس بگیرید یا به دفاتر فروش آرکا در سطح شهر مراجعه کنید. حتی می توانید به محل کارخانه آمده و از نزدیک شاهد تولید و ساخت گاوصندوق سفارشی خود باشید.

نگارنده: زرین فر مدیر فروش آرکا

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *