Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

من یک فروشنده گاوصندوق هستم

ویژگی های فروشنده گاوصندوق :

یک فروش عالی بستگی به مهارت های کسب شده ای دارد که وقتی از آن ها استفاده کنیم نتیجه بهتری دریافت می کنیم.
هر انسانی ذاتا فروشنده است اما این توصیه ها و نکته ها هستند که یک فروشنده را حرفه ای می کند.
پس در هر مقطعی هستیم آموزش بگیریم و نقاط ضعف خود را پیدا کرده و درصدد رفع آن با آموزش و خواندن کتاب برآییم، در هر کاری که مشغول هستیم باید توانایی ارتباط و طریق نفوذ در دیگران را بدانیم. البته تحقیقات نشان داده این 70 درصد کار است الباقی مهارت خوب گوش دادن، شناخت حرکات مشتری، احساس امنیت و اعتمادی که مشتری می دهیم به فروش ما بیشتر کمک می کند.

ویژگی های فروشنده گاوصندوق :
در این جا به 6 تکنیک فروش حضوری اشاره می کنیم:
1- با استفاده از مهارت کلامی و لغات درست به مشتری اطمینان دهیم که خواسته های او را کامل متوجه شده ایم.
و اگر محصول گاوصندوق است همان صندوق مد نظر ایشان پیشنهاد شود.
2- معمولا فروشنده با بیان کیفیت و ایمنی؛ مزایای محصول خود را معرفی می کند. مشتری نه حوصله و نه زمان طولانی را برای شنیدن توضیحات همه محصولات مشابه دارد. پس بهتر است با چند سوال مناسب سریع تر به انتخاب گاو صندوق مد نظر برسیم. زیاده گویی باعث انحراف مشتری می شود.
3- بعد از این که از طریق سوالات کلیدی انتخاب مشتری، خواسته ایشان و انتظاراتی که از صندوق دارد پی بردیم گاوصندوق مد نظر را معرفی می کنیم چند دقیقه ای اجازه می دهیم تا مشتری مجالی برای فکر کردن داشته باشد.
4 – نکته مهم: تحقیقات به عمل آمده نشان می دهد در3دقیقه اول که مشتری وارد می شود وقت داریم تصویر خوبی در ذهن مشتری به جا بگذاریم، و بتوانیم ذهن مشتری را نسبت به محصول مثبت کنیم  .

5-یک فروشنده حرفه ای همیشه لبخیدی نرم ولی واقعی برلب دارد چهره شاد و خندان مشتری را نگه داشته و ماندگار می کند، چهره عبوس مشتری را فراری می دهد.
6- با مشتری به گرمی دست بدهید، حدود 6 ثانیه دست خود را نگه دارید. برای ابراز تسلط بیشتر قدری دست مشتری را بفشارید؛ با چهره متبسم و آرام؛ ارتباط چشمی ملایمی داشته باشید و در حین دست دادن کمی خود را برای ابراز خشوع بیشتر خم کنید.

تمام این موارد بخشی از کلید های مهارتی فروش بود امیدوارم برای همکاران عزیز مفید باشد.

 

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *