Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

نقش گاو صندوق در تامین امنیت

نقش گاوصندوق در تامین امنیت

شما برای حفاظت از اسناد و مدارک خود در شرایط نا امنی چه راهی را پیشنهاد می کنید؟ آیا گاوصندوق می تواند در امنیت سرمایه ها و اسناد در هنگام وقوع نا امنی موثر باشد ؟ به راستی نقش گاوصندوق در تامین امنیت شما و حفظ آرامش کامل و اطمینان خاطر شما چیست؟

احساس امنیت طبق هرم مازلو در دسته دوم نیازها قرار می گیرد; یعنی بعد از نیازهای فیزیولوژیکی یک فرد نیاز به احساس امنیت برای ادامه حیات دارد; در شرایط نا امنی جامعه حفظ سرمایه ها و امنیت اسناد دغدغه بسیاری از شهروندان است; پیشتر در مقاله ای بدین موضوع اشاره شد که صندوق امانات بانکی می تواند در کنار یک گاوصندوق نسوز خانگی نقش موثری در حفظ اسناد ایجاد کند. اما با بروز حوادث اخیر و تخریب اموال عمومی از جمله شعب بانک ها شاید نقش گاو صندوق در حراست از دارایی ها پر رنگ تر شد.

رسالت گاوصندوق آرکا در تامین امنیت شما

شما به خوبی می دانید ویژگی های یک گاوصندوق ایمن که برای ما احساس امنیت خاطر را به ارمغان آورد چیست; اگر نمی دانید پاسخ این سوال کلیدی را می توان گاوصندوقی با نام و نشان برتر و پیشینه درخشان دانست; بر همین اساس شرکت صندوق نسوز آرکا در راستای اجرای رسالت خود که شعار ( کلیه کارکنان شرکت آرکا از منزل خارج نمی شوند مگر برای ارتقا سطح آرامش کامل جامعه ) است بر آن شده است که با کادری مجرب همواره نیازهای جامعه را رصد کرده و مطابق با پیشرفته ترین متد روز دنیا گاوصندوق هایی با امنیت بالا تولید و عرضه نماید.

شرکت گاوصندوق آرکا سعی کرده است که همیشه و در تمام شرایط سخت و بحرانی در کنار مردم عزیزمان باشد; و با ارائه بهترین گاوصندوق های نسوز و خدمات پس از فروش ، آرامش کامل را به آنان هدیه دهد; تولید صندوق های نسوز با سیستم ضد سرقت و فوق ایمن مجهز به سیستم هوشیار و رمزهای دیجیتال مرغوب ، با امنیت بالا شاهد عینی این موضوع است.

آرامش کامل را با آرکا تجربه کنید

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

 

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *