Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

سفارش و ساخت گاوصندوق مخفی

در این مقاله به انواع و نحوه ساخت گاوصندوق مخفی می پردازیم.

امروزه از گاوصندوق های مخفی بسیار استقبال می شود. اغلب افراد به محصولی علاقه مند هستند که علاوه بر توانایی بالا گاو صندوق در زمینه های امنیت در برابر حوادث طبیعی، ضدسرقت بودن در برابر افراد متفرقه و نسوز بودن، امکان پنهان کردن گاو صندوق از دید دیگران وجود داشته باشد. اما با توجه به این که گاوصندوق محصولی با وزن سنگین است، به راحتی این امکان وجود ندارد.

گاوصندوق  مخفی، صندوقی است که محافظ اشیا و مدارک با ارزش است، و تفاوتی که با سایر گاوصندوق ها دارد این است که قابلیت پنهان ماندن از دید دیگران را دارد. گاوصندوق های مخفی در اشکال و ویژگی های متفاوتی بسته به نوع درخواست مشتری ساخته می شوند.

ساخت گاوصندوق مخفی، نیازمند تجربه، دیده ها و مهارت خاصی است، در نتیجه هر کسی نمی تواند ادعای ساخت این صندوق های مخفی را داشته باشد. 

گاوصندوق مخفی

انواع گاوصندوق مخفی

بدیهی است گاوصندوق مخفی بهترین مکان برای نگهداری از اشیا و مدارک گران بها و محرمانه است. در این جا به معرفی برخی از انواع گاوصندوق مخفی ساخته شده می پردازیم.

گاوصندوق مخفی دیواری

یکی از انواع انبوه گاوصندوق های مخفی، از نوع دیواری است. این صندوق ها در دل دیوار قرار می گیرند و سپس با پوششی طبیعی همانند قاب عکس پوشانده می گردند.

این گاوصندوق های مخفی دیواری می توانند ثابت و قابل جابه جایی باشند و در صورتی که گاوصندوق را در دیوار احداث کنند، دیگر قابل جا به جایی نخواهد بود  و نوعی خزانه محسوب می گردد.

اما در صورتی که فضای خالی در دیوار ایجاد کنند و پس از آن گاوصندوق را در آن فضای داخلی دیوار جای دهند، هر زمان که نیاز باشد گاوصندوق قابل جا به جایی است.

گاوصندوق مخفی زیر زمینی

این نوع گاو صندوق های مخفی، به جای اینکه همانند صندوق های دیواری مذکور، در دیوار جای گیرند، در داخل زمین طراحی و احداث می گردند.

گاوصندوق مخفی زیر زمینی را می توان همانند چاله ای فولادی و عایق در برابر حرارت دانست، که درب آن همسطح زمین و یا کمی پایین تر از سطح زمین قرار می گیرد.

در صورتی که درب صندوق زیرزمینی پایین تر از سطح زمین باشد، می توان به راحتی پوششی همانند تکه ای چوب روی آن قرار داد و با پنهان کردن آن با تکه ای فرش به راحتی گاو صندوق را از دید عموم مخفی کرد.

اتاق گاوصندوقی مخفی یا خزانه

اکثر شما با خزانه آشنایی دارید. خزانه اتاقی عایق است که 6 وجه (سقف، کف، دیوار ها) آن با ورق های فولادی، بتن مسلح و شبکه های آرماتور بندی ایمن و غیر قابل ورود می شود.

درب خزانه و درب محافظ نیز جهت ورود و خروج تعبیه می گردد. درب فرار نیز که یکی از واجبات هر خرانه ای می باشد و برخی آن را نادیده می گیرند در مواقع لزوم و اضطرار مورد استفاده قرار می گیرد. هر یک از این درب ها بایستی طبق اصول و استاندارد ساخته شوند. به نحوی که ضد سرقت، نسوز و مقاوم در برابر ضربه باشند.

خزانه را می توان در اتاقی گاوصندوقی دانست که علاوه بر محافظت از وسایل با ارزش، جان آدمی را در مواقع رویداد های طبیعی و حتی فرار حفظ می کند.

بسیاری از خزانه های شخصی و دولتی جهان توسط دیواری با جنس متفاوت که در برابر آن قرار می گیرد و یا روش هایی از قبیل، توجه را از خزانه سلب می کنند و به اصطلاح خزانه مخفی را پدید می آورند.

سایر گاوصندوق های مخفی

علاوه بر گاوصندوق های مخفی مذکور، می توان از داخل کمد لباس، پشت آیینه، ایستگاه پله، پشت کابینت و … برای ساخت و احداث گاوصندوق مخفی استفاده کرد.

بهترین روش ساخت گاوصندوق مخفی

یکی از بهترین روش ها برای آماده سازی یک گاوصندوق مخفی و داشتن یک فضا امن این است که برای منزل، مغازه، موسسه و بنای مورد نظر، پیش از احداث تصمیم گیری و نقشه کشی شود. چرا که محل و فضای دقیق احداث گاوصندوق مخفی و در ابعاد بزرگ تر، خزانه تعیین گردد.

بدین منظور پیش از احداث سازه ساختمان و خزانه، با جمع معماران ساختمان، مهندسین و طراحان شرکت سازنده خزانه مشورت کنید. هر چه این دو تیم ( تیم سازنده ساختمان و تیم سازنده خزانه) با هم هماهنگ تر باشند، نتیجه مطلوب تری خواهید گرفت.

5 نکته ساخت خزانه

در هنگام ساخت خزانه بایستی به نکات حائز اهمیتی توجه کنید، از جمله:

  • بنای ساختمان آمادگی و تحمل وزن بالای خزانه را داشته باشد، به نحوی که استحکام بنا کم نشود.
  • در نظر گرفتن تهویه، در صورتی که خزانه جهت نگهداری از مواد واشیاء ی است که احتمال پوسیدگی دارند از جمله: زعفران
  • استفاده از بتن با عیار بالا
  • مشاوره با کارشناسان فنی جهت، زمان بندی دقیق آرماتور بندی و احداث درب خزانه
  • زیر سازی به صورت کامل انجام گیرد.

در صورتی که می خواهید از بابت رعایت هر گونه نکات و در نظر گرفتن تمامی شرایط آسوده خاطر باشید، بهترین پیشنهاد، قرار داد بستن با شرکت تولید کننده خزانه معتبر است. در این صورت با وجود تیم کارشناسان و طراحان دیگر نگرانی نخواهید داشت. چرا که این امور مستلزم عایق بندی استاندارد و کارشناسی شده است.

شرکت معتبری که در زمینه تولید خزانه تجربه کافی را داشته باشد، تمامی نکات لازمه را رعایت می کند.

ساخت گاوصندوق مخفی

جا مخفی در گاوصندوق

جا مخفی در گاوصندوق را می توان در هر گاوصندوقی تعیین و ایجاد کرد. جا مخفی گاو صندوق یکی از بهترین کار هاست که سفارش می شود اقدام گیرد. چرا که در صورتی که سارق و یا شخص غیر متعارف به داخل گاو صندوق دست پیدا کرد، جا مخفی بهترین راه حل برای پنهان کردن اشیا و مدارک با ارزش و محرمانه است.

بهترین تیم مشاوره و کارشناسان ساخت گاوصندوق مخفی

به این نتیجه رسیدیم بهترین روش برای ساخت گاوصندوق مخفی، بهره بردن از پیشنهادات طراحان و کارشناسان خبره می باشد. یکی از بهترین شرکت های تولید کننده گاوصندوق های سفارشی از جمله گاوصندوق مخفی و خزانه، شرکت صندوق نسوز آرکا می باشد.

حضور فعال کارشناسان و مشاوران با تجربه آرکا با هدف ارائه بهترین پیشنهاد و مشورت با در نظر گرفتن سود و منفعت مشتری یکی از برترین ویژگی های این مجموعه می باشد.

برترین ویژگی های مجوعه گاوصندوق آرکا

  • ارائه محصول با کیفیت و ایمن
  • استفاده از مواد اولیه مرغوب و با ارزش از جمله: موتور رمز با کفیت، ورق فولادی با ضخامت استاندارد، بتن عیار بالا، زبانه ها و دستگیره های قطور و ضد زنگ( آبکاری کروم)
  • خدمات پس از فروش مادام العمر توسط نیروهای معتمد شرکت
  • ارائه دفترچه ضمانت به همراه محصول (گارانتی)
  • پاسخگویی 24 ساعته کارشناسان فنی
  • مشاوره رایگان تیم طراحان
  • تنوع انبوه محصولات آرکا
  • پذیرش و تولید انواع محصولات امنیتی انبوه و جزئی از جمله: بلاکر یا راهبند، صندوق های آسانسوری طلافروشی، درب بازداشتگاه، درب های غول پیکر ریلی، خزانه، صندوق اسلحه و انواع گاوصندوق سفارشی در ابعاد، اشکال و امکانات خاص متفاوت

فروشگاه اینترنتی گاوصندوق آرکا

گاوصندوق آرکامجموعه تولیدی انواع گاوصندوق، گاوصندوق دیجیتال، گاوصندوق اسلحه، درب های نسوز و سیستم‌های ضد سرقت که بیش از دو دهه سابقه در زمینه طراحی و تولید گاوصندوق‌های نسوز دارد.محصولاتاین شرکت در اندازه‌های متفاوت و کاربری‌های گوناگون از گاو صندوق خانگی تا اداریرا در بر می‌گیرد. به دست آوردن گواهینامه‌های متعدد برای کیفیت و ماندگاری و ایمنی صندوق نسوز آرکا، اعتبار ویژه‌ای به تولیدات این شرکت ایرانی بخشیده است. برای خرید گاوصندوق می توانید تمامی گاو صندوق های آرکا را با دو سال گارانتی وخدمات پس از فروش مادام العمر آرکا، پس از مشاهده قیمت گاوصندوق با تخفیف ویژه بصورت اینترنتی، گاوصندوقی ارزان و ایمن خریداری کنید.

آرامش کامل، آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

۲ پاسخ

  1. گاو صندوق مخفی زیر زمینی رو میتونین جوری بسازین که هرموقع میخاییم استفاده کنیم مث آسانسور بیاد بالا؟ تقریبا همسطح زمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *