سوالات متداول

سلام، تا باربری تهران بر عهده شرکت آرکا و از باربری تا منزل به عهده خریدار می باشد.

برای اطلاعات بیشتر به آدرس تهران – میدان جمهوری – برج شهاب یک – واحد 124 مراجعه نمایید. و یا با شماره تلفن : 02166381067 الی 8 تماس حاصل فرمایید.

و یا شماره تلفن دفتر کارخانه: 05136666001 تماس بگیرید.

شما می توانید با بخش خدمات تماس بگیرید و تقاضای خدمات رمز کنید. و از مشاوره های رایگان کارشناسان فنی شرکت گاوصندوق ارکا استفاده کنید. شماره تماس 36666001

مچنین از طریق  منوی بالای سایت وارد قسمت خدمات شده و از لینک آموزش تغییر رمز،  گام به گام آموزش رایگان رمز دیجیتال گاوصندوق را مشاهده و دانلود نمایید.

امنیت گاوصندوق های آرکا از مهمترین دستاوردهای تولیدات گروه صنعتی آرکا می باشد. به همین دلیل دو عامل زیر اهمیت دوچندانی در تامین فاکتور امنیت گاوصندوق دارد.

1. انطباق با تکنولوژی روز و فن آوری های پیشرفته
2. وزن گاوصندوق نسوز

گروه تولیدی گاو صندوق نسوز آرکا محصولات خود را در انواع مختلف جهت کاربری های متفاوت تولید می کند. هر کدام از این محصولات در 3 مدل تولید می شوند. هر مدل قابلیت ها و مزایا خاص خود را دار. در اینجا به اختصار به ویژگی ها و مزایا و مشخصات این 3 مدل می پردازیم:

گاوصندوق نسوز آرکا مدل MM

گاوصندوق نسوزآرکامدل MM نسبت به دو مدل دیگر دارای کیفیت معمولی تری است. قیمت آن هم مناسب تر است. ضمن این که این مدل دارای خدمات پس از فروش مادام العمر آرکا می باشد. اما شامل ضمانت نامه و طرح بیمه سرقت و آتش سوزی نمی باشد.

گاوصندوق نسوز آرکا مدل MS

گاوصندوق نسو ز آرکا مدل MS نسبت به گاوصندوق های مدل MM کیفیت به مراتب بالاتری دارد. ضمن اینکه این مدل دارای دو سال ضمانت و یک سال بیمه سرقت و آتش سوزی و البته خدمات پس از فروش مادام العمر آرکا می باشد.

گاوصندوق نسوز مدل MZ

گاوصندوق نسوز آرکا مدل MZ از لحاظ امنیت و کیفیت در سطح بسیار خوبی می باشد. این بدان معنا است که داخل درب گاوصندوق مکانیزمی تعبیه شده است که به ضربه حساس است، چنانچه سعی شود درب گاوصندوق به روش غیرمتعارفی باز شود این مکانیزم فعال شده و مانع باز شدن درب گاوصندوق می شود. این مدل گاوصندوق دارای دو سال گارانتی و یک سال طرح بیمه سرقت و آتش سوزی است. علاوه بر همه این مزایا خدمات پس از فروش مادام العمر آرکا هم به این محصول تعلق می گیرد.

از گاوصندوق نسوز مدل 250 به بالا می توان جهت نگه داری زونکن و پوشه و کاغذ A4 و اسناد و مدارک با ابعاد کاغذ A4 به بالا استفاده نمود.

گاوصندوق های نسوز آرکا قابلیت نصب و تعبیه هر سه مدل رمز مکانیکی ، رمز دیجیتالی و رمز اثرانگشتی یا لمسی بر روی خود را دارند.

950 درجه سانتی گراد به مدت یک ساعت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه اینجا کلیک کنید.

جنس آلیاژ استفاده شده در ساخت بدنه گاوصندوق های نسوز آرکا از فولاد است. درباره جنس گاوصندوق از اینجا می توانید اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

این سیستم هوشمند و هوشیار در واقع یک سیستم ارسال پیامک جالب است که قابل دسترسی برای افراد عمومی نیست. بدین صورت که به محض باز شدن درب گاوصندوق نسوز به گوشی موبایل صاحب گاوصندوق پیامک ارسال می شود. تاکنون این امکان مورد استقبال چشمگیری از  طرف کاربران واقع شده است.

بله گروه تولیدی صندوق نسوز آرکا قادر به تولید گاوصندوق با ابعاد و اشکال هندسی متفاوت می باشد.  مخصوصا در زمینه گاوصندوق آسانسوری ویژه طلافروشی با توجه به سفارش مشتری گاوصندوق دلخواه وی طراحی و تولید میشود.