مقالات مرتبط

دسته بندی ها

چگونه امنیت گاوصندوق را بالا ببریم

چگونه امنیت گاو صندوق را بالا ببریم

این که بدانیم چگونه امنیت گاوصندوق را بالا ببریم اهمیت زیادی دارد. دومین نیاز انسان امنیت است; گاوصندوق برای تامین همین نیاز ساخته شده است; بنابراین خود این وسیله هم باید به اندازه کافی امنیت داشته باشد تا قابل اعتماد شود; چندین روش برای ایجاد امنیت گاو صندوق وجود دارد; پیش از این در همین سایت درباره روش های بالا بردن امنیت گاوصندوق مقاله ای منتشر کردیم; اما جدا از آن روش ها و مهم ترین و پیش نیاز ترین عامل برای امنیت یک گاوصندوق مخفی بودن آن است.

استتار گاوصندوق بیش از سایر راه کارها موثر است; بهترین حالت ممکن این است که حتی الامکان گاوصندوق از دید عموم دور باشد.;و حتی به جز صاحب گاوصندوق و کسی که صاحب محتویات داخل گاوصندوق است کسی جای صندوق را نداند.

امنیت گاوصندوق خانگی

اگر در منزل خود گاوصندوق خانگی دارید بهترین مکان اتاق خواب است. چون در آن جا به جز صاحب خانه  معمولا کسی و مهمانی رفت وآمد نمی کند. از گاوصندوق های مخفی هم می توانید استفاده کنید.حتی از گاوصندوق توکار هم در موارد لازم استفاده می شود. در شرایطی این نوع گاوصندوق هم بسیار کارآمد است.

در بسیاری از منازل گاوصندوق داخل کمد نصب می شود. این هم راه مناسبی است. زیرا کمد مکانی شخصی است و هرکسی به آن دسترسی ندارد. از طرفی سارقین هم به دلیل وقت کمی که دارند معمولا سراغ اتاق خواب و آینه دراور می روند.بنابراین کمد جای امنی برای نصب گاوصندوق به حساب می آید.

اگر در اداره یا در شرکت خود گاوصندوق دارید بهترین مکان اتاق مدیر عامل است. یا نهایتا اتاق حسابدار مورد اعتماد اداره هم قابل قبول است. این موضوع بستگی به شرایط آن اداره دارد. چون معمولا درب اتاق مدیر عامل فقط توسط خود مدیر عامل باز می شود و اصولا کسی کلید درب آن اتاق را ندارد. قبل از خرید خود حتما در مورد اینکه چگونه امنیت گاوصندوق را بالا ببریم با فروشنده مشورت کنید یا از مشاوره های رایگان آرکا در این زمینه استفاده کنید.

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *