Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

کارایی و ضرورت صندوق امانات

هر چند تمام مکان ها باید به گاوصندوق مجهز باشد. تا در وقت ضرورت بتوان از سرمایه و اشیاء و اسناد گران بهای خود محافظت کرد.
اما صندوق امانات بانک ها فضای امن تری به ما می دهند که می شود با درخواست یک صندوق امانات در بانک با مبلغی اجاره و ودیعه در اختیار گرفت ، و از آنجا که بعضی از اسناد و اشیاء بسیار با ارزش هستند و لزوما هر روز مورد استفاده قرار نمی گیرند در این مکان ها نگهداری کرد و آرامش بیشتری داشت.

با مراجعه به بانک مورد نظر که صندوق امانات دارند می توانید به درخواست خود از صندوقچه کوچک ،متوسط و یا بزرگ استفاده کنید. هدف از داشتن یک صندوق امانات لزوما دسترسی به یک فضای امن می باشد که بانک ها این امکان را به وجود آورده اند محلی مطمئن برای حفظ اسناد و اشیاء گران قیمت و مجهز به سیستم های ایمنی ضد سرقت و ضد حریق که مشتریان می توانند برای نگهداری از اشیاء قیمتی و یا اوراق مهم خود انها را از بانک اجاره نمایند.

فروشگاه اینترنتی گاوصندوق‌های مقاوم آرکا

گاوصندوق آرکا مجموعه تولیدی انواع گاوصندوق، گاوصندوق دیجیتال، درب های نسوز و سیستم‌های ضد سرقت که بیش از دو دهه سابقه در زمینه طراحی و تولید گاوصندوق‌های نسوز دارد. محصولات این شرکت در اندازه‌های متفاوت و کاربری‌های گوناگون از گاو صندوق خانگی تا اداری را در بر می‌گیرد. به دست آوردن گواهینامه‌های متعدد برای کیفیت و ماندگاری و ایمنی صندوق نسوز آرکا، اعتبار ویژه‌ای به تولیدات این شرکت ایرانی بخشیده است. شما می توانید تمامی گاو صندوق های آرکا را با دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر آرکا و با تخفیف ویژه بصورت اینترنتی خریداری کنید.

آرامش کامل را با آرکا تجربه کنید

نویسنده : خانم منفرد مدیرفروش آرکا

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *