Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

کلید و شاه کلید گاوصندوق

کلید و شاه کلید گاوصندوق

در این مقاله به شرح نقش کلید و شاه کلید گاوصندوق می پردازیم .

اهمیت گاوصندوق امانات بانکی

گاوصندوق های امانات به جهت ایجاد آرامش و امنیت برای شهروندان عزیز در بانک ها حضور پیدا کرده اند. که درب گاوصندوق امانات بانک ها با دو کلید و شاه کلید باز می شود .

بیش ترین دغدغه بسیاری از مردم ، در ایام خاصی مثل : ایام عید ، سفر و یا مهمانی ؛ نگهداری و محافظت از سرمایه ، اشیا گران بها ، وجه نقد و … می باشد. که این امر باعث اضطراب و نگرانی مداوم می شود در نتیجه آرامش و خیال آسوده را از شما سلب می کند .

و حالا چاره چیست ؟!

در صورتی که درمنزل خود گاوصندوق ندارید و به هر دلیلی نمی توانید گاوصندوق خانگی تهیه کنید . بهترین گزینه برای شما بهره بردن از گاوصندوق های امانات بانکی می باشد .

هنگامی که سرمایه خود را به صندوق های امانات بانک ها می سپارید ، دیگر نگرانی نخواهید داشت و با آرامش به تفریح و امور خود می پردازید .

حتی نیرو های انتظامی هم شما مردم عزیز را به هنگام سفر یا مهمانی به نگهداری از سرمایه های با ارزشتان در صندوق های امانات بانک ها توصیه می کنند .

چرا که همواره سارقین در کمین و به دنبال فرصت هستند ، و دقیقا همان زمانی که حتی شما تصورش را هم نمی کنید با روش ها و ابزار مختلف از منزل شما سرقت می کنند و …

شرایط اجاره صندوق امانات

  • برای اجاره کردن یک صندوق امانات ، مبلغی برای اجاره صندوق  در نظر گرفته می شود.
  • دیه برای کلیدی که به شما سپرده می شود .
  • مشتری باید یک حساب جاری در همان شعبه باز کند .
  • در هنگام استفاده مشتری از صندوق خود ، حضور دو نفر الزامی است . “مشتری ” و ” متصدی یا صندوق دار بانک ” که شاه کلید را در اختیار دارد. که این امر باعث امنیت بیشتر و آرامش مشتری می شود .

ویژگی های گاوصندوق امانات بانکی

ویژگی های شاخصی که باعث می شود سرمایه و اموال با ارزش شما محفوظ بماند به شرح زیر است :

  • گاوصندوق ضد حریق و نسوز
  • مجهز به سیستم ضد سرقت
  • مجهز به دوربین های مدار بسته
  • مقاوم در برابر حوادث غیر مترقبه

تولید کنندگان گاوصندوق ، این کلید و شاه کلید های صندوق های امانات را تولید و به اماکنی که وجود این صندوق ها در آن جا از واجبات است ارائه می دهند .

از جمله این اماکن می توان به بانک ها ، موسسات مالی ، امانات هتل ها ، مسافرخانه ها ، مهمان پذیر ها و … نام برد .

اماکنی از قبیل هتل ها ، مسافرخانه ها و… می توانند با حضور این صندوق ها و کلید و شاه کلید گاوصندوق اعتبار ، امنیت و آرامش را به خود و مسافرین  ببخشند . 

بدیهی است این امر موجب رضایت و درنتیجه جذب هرچه بیشتر مسافر می شود .

 

 

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

 gavsandogh_arka@

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *