Search
Close this search box.

مقالات مرتبط

دسته بندی ها

گاوصندوق در طراحی داخلی ساختمان

گاوصندوق در طراحی داخلی ساختمان

وقتی صحبت از طراحی داخلی ساختمان می شود ناخود آگاه ذهن انسان به سمت ام دی اف و کاغذ دیواری یا هر چیزی که به طراحی ساختمان مربوط است می رود. اما کمتر کسی به نقش گاوصندوق در طراحی داخلی ساختمان فکر می کند یا خزانه کوچک می تواند جزیی از طراحی داخلی ساختمان های تجاری اداری و مسکونی باشد.

صندوق نسوز آرکا برای همه مکان ها چه اداری و چه تجاری و چه مسکونی ، گاوصندوق های مخصوص آن مکان ها را طراحی کرده است. یکی از این فضاهای امن ، خزانه است. شاید به نظر برسد که خزانه فقط مخصوص بانک ها، معادن، اسلحه خانه ها و یا عتیقه فروشی ها است. در حالی که برای منازل هم خزانه های کوچک بسیار پر کاربرد است. و نیازمند ایمنی بسیار بالایی می باشد. برای احداث یک واحد اداری، تجاری و یا مسکونی باید ایمنی و زیبایی آن واحد به صورت توامان در نظر گرفت. داشتن گاوصندوق یکی از مصادیق توجه به ایمنی می باشد.

طراحی درب خزانه در منازل

برای آماده سازی یک خزانه کوچک ، فضای مد نظر را دور تا دور آرماتور بندی کرده و بتن ریزی می کنند تا مقاومت آن در برابر حرارت بالا برود. سپس درب را مطابق سفارش داده شده نصب می کنند. درب خزانه با سیستم های ایمنی بالا مثل سیستم ضد سرقت ، سیستم هوشیار و… ایمن تر می کنند. تمام این امکانات باعث فضایی امن می شود. فضایی که در برابر حرارت تا 1000 درجه مقاومت دارد و به راحتی نمی شود داخل آن نفوذ کرد. البته از صندوق های آماده هم می توان استفاده کرد و برای ایمنی بالاتر می شود این گاوصندوق ها را در مکان هایی که کمتر در دید است ثابت و فیکس کنید.

داشتن گاوصندوق آرکا در هر ساختمانی یک آپشن و ویژگی بالاتر محسوب می شود; و جذب مشتری بهتر و سریع تری به دنبال دارد; این یکی از بهترین سرمایه گذاری هاست; زیرا مشتری به دنبال امنیت و آرامش بیشتر است; و شما با نصب گاوصندوق آرکا در هر ساختمانی می توانید به خواسته مشتری خود احترام بگذارید; ضمن این که خریدار بین دو واحد با قیمت و متراژ مساوی، واحد با آپشن بالاتر را انتخاب می کند; جهت آشنایی بیشتر با درب خزانه خانگی و نحوه نصب و تعبیه آن در منازل و همین طور نقش گاوصندوق در طراحی داخلی ساختمان  تماس بگیرید; و از مشاوره های رایگان آرکا بهره ببرید.

آرامش کامل را با آرکا تجربه کنید

پیج اینستاگرام صندوق نسوز آرکا

gavsandogh_arka@

 

مقالات مرتبط

گاوصندوق خارجی

گاوصندوق کره ای

آیا گاوصندوق کره ای بخریم؟ هر آنچه باید در مورد گاوصندوق کره ای بدانید در این مقاله به درخواست کاربران عزیز آرکا پیرو موضوع گاوصندوق

ادامه مطلب »
خزانه سوالبارد

گاوصندوق طبیعت

گاوصندوقی از جنس طبیعت خزانه جهانی بذر سوالبارد (Svalbard Global Seed Vault) از سال 2008 به صورت رسمی افتتاح شده اما شاید تاکنون نامش را

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *